1918 beoordelingen

1918 Reviews

Ineke de haan

We hadden een goede ervaring met dit bedrijf, snelle levering en alles netjes ingepakt

Helmstrijd

Zeer goed, ontvangst showroom tot aan levering professioneel, snel en duidelijk

Guy Vennekens

Topservice...

Bas W.

Top bedrijf! De schutting werd snel geleverd, 3 dagen nadat ik had besteld. Ik had wat verkeerds besteld en dat werd goed opgemerkt door een medewerker, die mijn bestelling in overleg met mij heeft... Top bedrijf! De schutting werd snel geleverd, 3 dagen nadat ik had besteld. Ik had wat verkeerds besteld en dat werd goed opgemerkt door een medewerker, die mijn bestelling in overleg met mij heeft aangepast. De schutting was, weliswaar met wat hulp, vrij simpel te plaatsen. Mijn vrouw en ik twijfelen nog over een vlonder, Henderson is zeker de eerste waar we aan zullen denken!

Prima, alles volgens afspraak

Raymon Truijen

Goed product, goede communicatie.
Levering werd uitgesteld, was erg jammer.
Chauffeur die de vlonder leverde had volgens mij weinig zin in zijn werk. Chaggerijnig en reageerde bot.

Gaat, bezorger erg lomp

Nick

Tuinhekken gekocht die met 50% korting stonden, ik weet wel waarom, ze doen maar 50% van wat ze moeten doen, afschermen en geen pricacy, je kijkt er los door.. Al een geluk verslijten ze niet, dus... Tuinhekken gekocht die met 50% korting stonden, ik weet wel waarom, ze doen maar 50% van wat ze moeten doen, afschermen en geen pricacy, je kijkt er los door.. Al een geluk verslijten ze niet, dus ik zit er 20 jaar met...

Magic-I

De bestelling via de website verliep niet vlekkeloos. (daar ik in Duitsland woon).
Maar na een belletje ben ik goed geholpen en heb ik telefonisch een order kunnen plaatsen.
Ook de...
Ook de transportkosten waren in orde.
De levering ging uitermate snel. Ook de nalevering zonder enige problemen.
Elke keer weer!