1918 beoordelingen

1918 Reviews

Ik kwam via internet bij dit bedrijf omdat ik opzoek was naar een kunstof schutting . Waarna ik het bedrijf in Zeewolde bezocht heb en uitgebreid met de medewerker heb gesproken . Ook heb ik een... Ik kwam via internet bij dit bedrijf omdat ik opzoek was naar een kunstof schutting . Waarna ik het bedrijf in Zeewolde bezocht heb en uitgebreid met de medewerker heb gesproken . Ook heb ik een bestelling gedaan en alles op de afgesproken datum alles goed heb ontvangen door de bezorger.

Klantvriendelijk, geduldig

R van Dijk

Zeer snelle en correcte levering zelf op t laatste moment nu spullen bij bestelt en werd gelijk mee geleverd

Prima product en snelle levering. Duidelijke instructies.

Kwaliteit producten, website en pre sales support in orde. Wel in de praktijk problemen met montage gehad . Zo bleken de clips veel te ruim te zijn, waardoor de vlonderplanken bleven schuiven.... Kwaliteit producten, website en pre sales support in orde. Wel in de praktijk problemen met montage gehad . Zo bleken de clips veel te ruim te zijn, waardoor de vlonderplanken bleven schuiven. Hiervoor geen oplossing gevonden.

Kievit

Snelle levering , goed advies en kwaliteit is uitstekend

Reel

Goede ervaring. Mooie spullen. Goede gebruiksaanwijzing. Alleen de levertijd zou wat korter kunnen.

Snelle levering, werd 2x gebeld dat de bestelling onderweg was. 👍🏼 Zeer tevreden over de schutting . Kreeg ook complimenten !!

C.van 't Hul

Erg prettige ondersteuning bij het doen van een online bestelling. Rustige en hulpvaardige medewerker in een best druk bezocht filiaal.

Simco Kruijer

Via website gevonden. Heldere site en scherpe prijzen. Na telefonisch nadere uitleg gekregen te hebben besteld. Levering netjes volgens afspraak. Terras ligt nu en ziet er superstrak uit. Erg... Via website gevonden. Heldere site en scherpe prijzen. Na telefonisch nadere uitleg gekregen te hebben besteld. Levering netjes volgens afspraak. Terras ligt nu en ziet er superstrak uit. Erg tevreden mee.