1918 beoordelingen

1918 Reviews

Piwie

Goede service, denkt mee met de klant en komt met goede oplossingen of verbeteringen.

Gosse Wijbenga

Bijzonder goede communicatie! Ik werd middels diverse e-mails keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Ook een wijziging van de bestelling werd uiterst vriendelijk en met volledige medewerking... Bijzonder goede communicatie! Ik werd middels diverse e-mails keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Ook een wijziging van de bestelling werd uiterst vriendelijk en met volledige medewerking afgehandeld.

Ruud van der Zee

Snelle levering van een mooie vlonderplanken, alleen waren de verkeerde geleverd.
Dark Grey besteld, maar licht grijs gekregen.
Achteraf vonden wij deze beter i.v.m. de warmte in de...
Dark Grey besteld, maar licht grijs gekregen.
Achteraf vonden wij deze beter i.v.m. de warmte in de zon.
Conclusie, zeer tevreden.

Remie Woudt

Goed product
Lange levertijd
Te hoge verzendkosten

Gerard Arends

Prettig bedrijf zowel in showroom als telefonisch weten waar ze over praten ,
Later wat bijbesteld ook de expeditie goed contact.

Elzo Timmer

Betrouwbaar bedding, snelle levering

Helaas nog geen tijd gehad om de schutting panelen te plaatsen, maar de levering en communicatie is zeer goed verlopen. In verband met wat negatieve reviews, waren we sceptisch geworden. Dit ook... Helaas nog geen tijd gehad om de schutting panelen te plaatsen, maar de levering en communicatie is zeer goed verlopen. In verband met wat negatieve reviews, waren we sceptisch geworden. Dit ook geuit bij Henderson, welke op een positieve wijze werd beargumenteerd. Levering op afspraak en vriendelijke bezorging. Vooralsnog meer dan lof.

Correcte afspraken en correcte levering.

Aankoop schuttingen composiet goed verlopen. Alles netjes en goed verpakt

Ed van Dijk

Hele vriendelijke ontvangst in Zeewolde met prima uitleg. Na levering bleek dat we zelf een verkeerde maat deur hadden besteld. Deze werd 2 dagen later probleemloos en kosteloos omgeruild. Dus... Hele vriendelijke ontvangst in Zeewolde met prima uitleg. Na levering bleek dat we zelf een verkeerde maat deur hadden besteld. Deze werd 2 dagen later probleemloos en kosteloos omgeruild. Dus buitengewoon goede service