1918 beoordelingen

1918 Reviews

Kapsalon rotterdam

Top bedrijf . Niks te klagen . Alles optijd geleverd gehad. Komen woorden na

In de braekt

Afspraken komen ze goed na en tijdig met met leveren

Adama

Goede communicatie. In mijn geval werd de levering opgeschort( mocht ook) maar de zending werd uiteindelijk keurig op het genoemde tijdsblok geleverd en zo dat niemand er last van had. Keurig... Goede communicatie. In mijn geval werd de levering opgeschort( mocht ook) maar de zending werd uiteindelijk keurig op het genoemde tijdsblok geleverd en zo dat niemand er last van had. Keurig gedaan.
Ik had een aantal vierkante meters opgegeven, maar veel teveel geleverd gekregen, maar dat was voor mij wel fijn omdat ik met de restpartij mooie borders en bloembakken kon maken welke normaal een veelvoud kosten van wat ik nu kwijt was.
De producten waren sowieso erg scherp geprijsd, dus wat mij betreft een aanrader.

Ruud

Goede prijs en ook nog eens een goede service, dank!

Harry Wijnands

Goede kwaliteit, snelle levering en heel vriendelijk personeel!

Richard Meiracker

Composiet vlonder besteld onder rembours! De redenen hiervan is dat ik wat sceptischer ben geworden als het gaat online bestellingen en leveringen. Al snel ben ik gebeld voor het maken van een... Composiet vlonder besteld onder rembours! De redenen hiervan is dat ik wat sceptischer ben geworden als het gaat online bestellingen en leveringen. Al snel ben ik gebeld voor het maken van een leveringsafspraak. De chauffeur van het transportbedrijf was super aardig en beleefd. De kwaliteit van de composiet is top! Dus al met al een super levering!

Anita

Twee keer een bestelling gedaan. De eerste keer was er iets kapot aan de bestelling, maar prima opgelost.
Korte lijnen met zowel Henderson als het transportbedrijf en dat is prettig.

Tim

Fijne mensen, goed en duidelijk contact.