1918 beoordelingen

1918 Reviews

Véél langer op de levering van mijn bestelling moeten wachten dan vooropgesteld werd. Besteld via internet. Moeizame communicatie.

Jacco

Goed product voor een mooie prijs

Fam. de Frel

Top bedrijf, goede communicatie, snelle service. Er zaten beschadigingen aan de aluminium palen, mailtje gestuurd, snelle reactie en keurig opgelost. Ik beveel dit bedrijf iedereen aan!

Marion Somers

Perfecte afhandeling,super bedrijf,zeer aan te raden

F van Kuil

Aangezien wij al eerder bij deze leverancier schuttingen aangeschaft hadden en het product goed vonden, hadden wij besloten om ook de andere zijde van de tuin de oude schuttingen te vervangen. Aangezien wij al eerder bij deze leverancier schuttingen aangeschaft hadden en het product goed vonden, hadden wij besloten om ook de andere zijde van de tuin de oude schuttingen te vervangen.
Mijn vrouw heeft de schuttingen besteld via de website. Het ging om de Design Tuinscherm 180x180 cm 'Antraciet' Composiet - Aluminium frame. Zo staat deze ook op de site. Hiervan ook de bevestiging gekregen dat we dit type scherm besteld hadden. Bij het bezorgen zagen we al dat er schermen geleverd waren met antraciet frame.
Geen probleem,foutje intern kan gebeuren. Leverancier gebeld en ze konden omgeruild worden als we dan maar wel weer €80,00 bezorgkosten wilde betalen anders pech.
Nou, ik weet niet hoor, maar als de klant maar moet betalen omdat er intern in het bedrijf een fout gemaakt wordt vind ik dat echt schandalig.
Product is prima maar de after sales bar slecht!!!

Goed meedenkend personeel, snelle levering. De schutting staat super hier en krijg veel positieve reacties uit de straat.

Dit bedrijf is Top, vriendelijk personeel behulpzaam, en meedenkend met oplossingen voor je tuin.
Ik beveel dit bedrijf iedereen aan. Top Top Top.................

frank bosch

Zeer positief hele aardige mensen goede producten en adviezen

Eli Kakisina

Uitstekend en ver geen commentaar

Goede service, prima producten voor een eerlijke prijs. Bedrijf dat de levering verzorgde heeft alleen niet de helderste lichtjes aan de hemel in dienst. Lieten de poort vallen, plank kapot, zelf... Goede service, prima producten voor een eerlijke prijs. Bedrijf dat de levering verzorgde heeft alleen niet de helderste lichtjes aan de hemel in dienst. Lieten de poort vallen, plank kapot, zelf opgelost in overleg met de klantenservice.