1918 beoordelingen

1918 Reviews

Van teunenbroek

Zeer goede service

A Valkema

Prima bedrijf, Goede kwaliteit, en zeker niet duur, ruime keus, met duidelijke montage begeleiding, snelle levering. Top

Paul

Perfect, heb een aantal vierkante meter pakket besteld. Stond keurig klaar op het afhaal moment en zaten ruim voldoende onderliggers en schroeven bij. Geweldig product en erg makkelijk te monteren!

Wout Koorn

Lage prijzen voor material van goede kwaliteit. Jammer dat de levering lang duurt en de transportkosten aan de hoge kant zijn. Dit was mijn tweede bestelling bij Henderson/Timberland en beide keren... Lage prijzen voor material van goede kwaliteit. Jammer dat de levering lang duurt en de transportkosten aan de hoge kant zijn. Dit was mijn tweede bestelling bij Henderson/Timberland en beide keren was mijn bestelling niet volledig bij levering. Dit euvel werd evenwel vlug verholpen met een nalevering per post.

yves B

Mooie website.
Perfecte levering
Na controle wel veel afwijking ( tot 1,5cm) per plank
Na melding via de site geen antwoord verkregen => jammer

Verhoeven

Bestelling was wel goed alleen de aflevering zeeeeer slecht. Komen niet op afgesproken tijd.

Michael De groot

Slecht bereikbaar eerst nu beter
Ik vind het al een verbetering met toen ze nog in Almere waren

Henny

De deur die geleverd wordt kan je niet monteren met de bolle kant van de slotbout aan de buitenzijde (inbraakzijde) zonder een aanpassing te doen. Tevens waren de bouten te lang, er moesten ringen... De deur die geleverd wordt kan je niet monteren met de bolle kant van de slotbout aan de buitenzijde (inbraakzijde) zonder een aanpassing te doen. Tevens waren de bouten te lang, er moesten ringen tussen om strak te kunnen monteren.
De boutjes van het slotwerk waren te lang zodat je niet strak kon monteren en moesten ingekort worden. De schermen waren goed.

Het keveren van de spullen mag wel beter
Heb jullie hier een mail over gestuurd maar geen antwoord via mail terug ontvangen dit vind ik niet netjes na een bestelling van bijna 3000 euro

wim

Prima., we zij tevreden over de vloer tot nu toe.