1918 beoordelingen

1918 Reviews

Prima, in 1 woord: online bestelling liep goed, hulp bij het "vastlopen" van de site ging prima, afleveringsaankondiging klopte, bezorger belde keurig om te zeggen hoe laat hij bij mij zou zijn... Prima, in 1 woord: online bestelling liep goed, hulp bij het "vastlopen" van de site ging prima, afleveringsaankondiging klopte, bezorger belde keurig om te zeggen hoe laat hij bij mij zou zijn zodat ik sterke hulp kon inroepen, schotten waren keurig verpakt en werden heel zorgvuldig overgedragen.

Composiet vlonderplanken besteld als compleet pakket, incl onderliggers en schroeven.

Wij zijn tijdens ons bezoek aan de showroom, naar tevredenheid geholpen.
Wij zijn onervaren, maar n.a.v. het advies wat wij hebben gekregen, is ons toch e.e.a. zeer duidelijk geworden. Wij zijn tijdens ons bezoek aan de showroom, naar tevredenheid geholpen.
Op de website staat vermeld levering tussen de 8 á 10 werkdagen, onze levering vond plaats 3 werkdagen na plaatsing van de order. (top service)

N.Edelman

Netjes,snel en alles volgens afspraak!

Behulpzaam en vriendelijk.

Claudia Plantinga ga

Communicatie verliep niet soepel. Lang gewacht op levering. Bij levering waren er onderdelen vergeten. Ik heb dezelfde dag gebeld maar geen reactie. De volgende ochtend werden de spullen geleverd.... Communicatie verliep niet soepel. Lang gewacht op levering. Bij levering waren er onderdelen vergeten. Ik heb dezelfde dag gebeld maar geen reactie. De volgende ochtend werden de spullen geleverd. Pas een aantal weken daarna werd er contact gezocht...... tja

Niet zo danig posetief, we hadden het product 2 maal moeten betalen. Het was wel posetief dat we ons geld terug kregen maar dit zou niet mogen gebeuren.

Producten werden met schade geleverd, de regel is dat je dat binnen 48 uur moet melden! Niet iedereen begint meteen aan de klus, ik ook niet en was een paar dagen te laat met reclameren! Verzoek om... Producten werden met schade geleverd, de regel is dat je dat binnen 48 uur moet melden! Niet iedereen begint meteen aan de klus, ik ook niet en was een paar dagen te laat met reclameren! Verzoek om alsnog foto,s in te leveren heb ik niet ingewilligd want er wet geen toezegging gedaan dus dan heeft het geen zin, bedelen ligt mij niet dus heb ik het zo gelaten. Zal anderen die bij dit bedrijf bestellen waarschuwen hiervoor.

Steven Van Osselaer

Kwaliteit voor een correcte prijs