1918 beoordelingen

1918 Reviews

Tim Saerens

Alles is verlopen volgend plan . Perfect de afspraken gemaakt

Kjell Deleersnyder

Mooie en goed overzichtelijke website.
Vlotte betaling en afhandeling.
Product naar wens.
Transport chaotisch en niet echt flexibel

De ervaring met Henderson Creative Living B.V. is redelijk goed. De producten werden snel geleverd en de service was goed (we kregen een nieuw slot opgestuurd bijvoorbeeld).

Echter...

Echter product inhoudelijk waren we minder tevreden: van één deur ontbrak de aanslag en één van de sloten was kapot. Verder is het niet heel makkelijk om de deur links- of rechtsdraaiend te maken en zou de handleiding duidelijker kunnen. Ook de bijgeleverde schroeven zijn van slechte kwaliteit.

J. Stuik

Schermen zijn goed alleen betonnenpalen ,die het geheel mooier maken, zouden met het juiste bevestiging materiaal gemakkelijker te monteren zijn

Ik heb meerdere malen composiet planken besteld. Voorafgaand kleurstaaltjes gekregen om de juiste keuze te maken.
Na bestelling keurige informatievoorziening over de levertijd. Erg fijne...
Na bestelling keurige informatievoorziening over de levertijd. Erg fijne medewerkers die uitgebreid de tijd voor he nemen

Kees

Goede duidelijke informatie op de site en de aflevering was ook volgens bestelling Prima geregeld

Goede kwaliteit en correcte levering

Depoortere eddy

Via google gevonden, en tevreden.

Jan V.

Correcte levering met een goede prijs/kwaliteit verhouding

M. Gruijters

Goede prijs en prima service!