1918 beoordelingen

1918 Reviews

Na een mail waarin we aangaven dat de geleverde planken binnen enkele maanden gingen scheuren is onmiddellijk gereageerd en zijn vervangende planken gestuurd.
Prima klachtafhandeling

staal landbouw

Op een paar moeren van het tuinhek na alles netjes afgeleverd, deze zouden nageleverd worden. tevens had ik afleveradres een dag na bestelling gewijzigd, dit was echter niet doorgegeven aan het... Op een paar moeren van het tuinhek na alles netjes afgeleverd, deze zouden nageleverd worden. tevens had ik afleveradres een dag na bestelling gewijzigd, dit was echter niet doorgegeven aan het transportbedrijf zodat deze op het verkeerde afleveradres stonden. na telefonisch contact kwamen zij weldra naar het nieuwe opgegeven adres wat maar een paar kilometer verwijdert was van het andere adres. chapeau

Ca graphics

Zeer correcte afhandeling van het dossier, stipte en snelle leverering.

Schutting dat waarschijnlijk van verre landen komt, gezien de Chinese tekens op de pallet.
Wat planken hadden kleur afwijking, maar konden we oplossen omdat we 2 schermen moesten inkorten. Wilden de montage ook door hun laten doen, maar dat kon niet. Werden we door verwezen naar vandenberg hoveniersbedrijf. Overleg vooraf ging goed, alleen voor de montage werden 2 buitenlanders gestuurd die alleen Engels konden en niet erg secuur waren. Tevens geen kennis van zaken. Wilden de boel afraffelen terwijl er toch 695€ voor moest worden betaald.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor uw review en heldere feedbackpunten. Wij gaan hiermee aan de slag en wensen u veel plezier van ons producten.
Hartelijke groet,
Henderson Creative Living B.V.

Alles prima. correcte telefonische ondersteuning en soepele (na)levering van het bestelde.

Komt afspraken goed na

Blue People

Wij kozen voor Henderson door de lage prijzen, maar qua klantvriendelijkheid en service zijn wij blij verrast.

Wilco

Keurig bedrijf, kleine maar zeer doelmatige showroom, goede adviseurs, duidelijke website, eenvoudig te bestellen!

Mooi materialen voor een hele nette prijs vergeleken met andere...

Mooi materialen voor een hele nette prijs vergeleken met andere bedrijven.
Telefonisch contact prima, afhalen ook goed geregeld.

Aan te bevelen!

Sterenberg