1918 beoordelingen

1918 Reviews

schoonvaere luc

Eerlijk en snel antwoorden op uw vragen. en goede afspraken voor het leveren van. steeds keurig en netjes op tijd.

daniel vanwinge

Alles was naar wens. niets kon beter.
zeer goede materialen voor een zeer goed prijs.

van der linden

Ze reageren snel en je wordt netjes van te voren gebeld tussen welke tijd ze er zijn en dat doen ze ook

Prima ervaring. Nette verzending, product geleverd volgens afspraak.

Harry van der Meer

Kwalitatief mooie producten, vriendelijke en adequate medewerkers.

Alles geleverd zoals besteld.Leverafspraak goed op te volgen.Duidelijke internetsite.

Erik Flik

Op het laatste moment de aflevering laten wijzigen en zeer tevreden opgelost. Ook de kwaliteit van het geleverde (composiet planken) is goed. Ook tevreden over het advies door de verkoper.

Goed geholpen door klantenservice en product van goede kwaliteit.

Snelle en correcte afhandeling. Vlotte service zowel via de site als telefonisch

Judith

Tijdens mij zoektocht naar vlonderplanken kwam ik bij Henderson terecht. Eerst naar de showroom in Zeewolde gereden om daar de juiste kleur uit te zoeken. Ik werd daar netjes geholpen door Bas. Ik... Tijdens mij zoektocht naar vlonderplanken kwam ik bij Henderson terecht. Eerst naar de showroom in Zeewolde gereden om daar de juiste kleur uit te zoeken. Ik werd daar netjes geholpen door Bas. Ik kreeg zelfs twee proefstukjes mee naar huis. Eenmaal thuis de bestelling geplaatst. Bestelling stond een week later bij mij voor de deur zoals afgesproken.