1918 beoordelingen

1918 Reviews

Bestelling werd keurig met de heftruck op onze aanhanger geladen.

jan Brunekreeft

Ik kwam dit bedrijf tegen op internet. Proefstukje gratis mogen ontvangen. Zag er goed uit, de kwaliteit en de kleur. Over gegaan tot bestellen. Na het bestellen kwamen wij erachter dat we een... Ik kwam dit bedrijf tegen op internet. Proefstukje gratis mogen ontvangen. Zag er goed uit, de kwaliteit en de kleur. Over gegaan tot bestellen. Na het bestellen kwamen wij erachter dat we een berekeningsfout hadden gemaakt. Volgende dag contact gehad en de bestelling werd aangepast. Prima contact en goede service en het belangrijkste en goed product.

Fred Vander Heide

Alles gaat zoals afgesproken. Snel en simpel.

Snelle levering, de kunststof vlonderdelen bevallen goed.

Een bedrijf dat zijn afspraken na komt en alles is keurig geregeld

Duidelijke site. Snelle levering alleen jammer dat we geen mail hebben ontvangen waarin zou staan hoe laat de spullen bezorgd zouden worden

De Jong

Prima geregeld, op tijd geleverd en compleet!

Kees Rijksen

De manier waarop ik ben geadviseerd en geholpen is ontzettend professioneel. Ook toen er een fout onderdeel tussen zat en super snel en adequaat werd opgelost.
Een woord van lof voor Ruud....
Een woord van lof voor Ruud. Toppie en zeker een volgende bestelling weer bij Henderson.

J .Venema

Mooi materiaal en vlotte service