1918 beoordelingen

1918 Reviews

R.smeerdijk Eswolfs

Super goed netjes te woord gestaan en vlg afspraak geleverd en binnenkort een nieuwe bestelling.

van der Weele

Bestelling stond netjes klaar, kon er eerder om komen dan op website was vermeld

Martin Kriek

Goed bedrijf en snelle, juiste, duidelijke en vriendelijke afhandeling ook via mail.
Beschrijving op de site goed maar met beperking.
Er stond dat de vlonder planken 5 mm uit elkaar...
Beschrijving op de site goed maar met beperking.
Er stond dat de vlonder planken 5 mm uit elkaar dienen geplaatst te worden dmv de bevestiging die meegeleverd worden maar stond niet in dat er kop zijn kanten ook 5 mm hoort te zitten want het werkt wel degelijk de 5 mm alle kanten op.
EEN heel fijn product zeer zeker voor de prijs

Broeckx hendrik

Goede service
Correcte chauffeur

Johan De Pauw

Vlotte en corecte afhandeling bestelling en levering

P.J. WIskie

Wij moesten kort na de bestelling onze bestelling wijzigen hetgeen geen enkel probleem was. Advies en service is erg goed, je wordt vakkundig geholpen, men denkt met de klant mee.
Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.
Levering snel.

C.Borneman

Mooi bedrijf, maar jammer van de negatieve reviews op internet.

Dennis Oud

Goede service, kwam de schutting ophalen, paste het niet in de bus. Tegen een kleine vergoeding dezelfde dag bezorgd. Top !!!

Harald

Prima. Snelle en correcte levering. Prima prijs en kwalitatief goed spul.