1918 beoordelingen

1918 Reviews

Goede service.
Bestelling snel geleverd

Top alles goed geregeld netjes bezorgd

L.P.H. Bastiaans

Prima service. Snelle levering.

N Hoekstra

Goed en correct bedrijf goede website helaas kleine showroom

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben inderdaad een relatief kleine showroom. Om de prijs van onze schuttingen laag te houden moeten we ook de kosten onder controle houden. Hopelijk tot... Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben inderdaad een relatief kleine showroom. Om de prijs van onze schuttingen laag te houden moeten we ook de kosten onder controle houden. Hopelijk tot ziens!
Hartelijke groet,
Henderson Creative Living B.V.

Aukes

Goede service, snelle levering. Goed advies.

Piet Verschuren

Zeer goede kwaliteit en een correcte levering, ben zeer tevreden over mijn schutting Design Tuinscherm 180x180 cm. "Antraciet" Composiet - Aluminium frame

Ik heb het besteld, omdat goedkoopste van de markt. Kwaliteit is wat ik gekocht heb, niet 100%. Je moet heel voorzichtig zijn met schroeven door draaien, als je beetje hard draaide, dan schroef komt... Ik heb het besteld, omdat goedkoopste van de markt. Kwaliteit is wat ik gekocht heb, niet 100%. Je moet heel voorzichtig zijn met schroeven door draaien, als je beetje hard draaide, dan schroef komt los. Hoelang gaan ze volhouden zien we in de toekomst.

Bert van Leeuwen

Wij zijn zeer tevreden, over Henderson. Komen afspraken secuur na, was een behoorlijk pakket en is netjes met de heftruck op me aanhanger gezet

Gerard Arends

Mijn ervaring was prettig zowel tel als persoonlijk contact, professioneel geholpen.
Mijn vragen zijn goed beantwoord.