1918 beoordelingen

1918 Reviews

Goed voor elkaar

Peter

Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de schuttingdelen en ook over de scherpe prijs ervan! De bezorging verliep soepel volgens planning en met een zeer vriendelijke medewerker op de... Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de schuttingdelen en ook over de scherpe prijs ervan! De bezorging verliep soepel volgens planning en met een zeer vriendelijke medewerker op de vrachtwagen.

J v Soest

Snelle levering en volgens afspraak

H.P. van den Heuvel

Netjes geholpen en een goede uitleg over de producten ook in de nazorg staan ze voor je klaar.
Het bedrijf is makkelijk te vinden op het internet en ook als je er naar toe gaat in Zeewolde volop parkeer mogelijkheid.

J.j. v Woensel

Het bezoek aan uw showroom kan beter! Staat er een koffie zetapparaat en er wordt niets aangeboden.
Dan is het uitrekenen van wat wij nodig hadden veel te ruim gedaan, thuis gekomen hebben wij dit zelf nader onderzocht en zijn met minder materiaal en dus ook goedkoper uitgekomen.
Dan konden wij geen bestelling via internet plaatsen omdat de voorraad niet toereikend was, gebeld, nee, ze konden ons niet helpen om vast alles te noteren als het binnen kwam. We zouden gebeld worden of via de mail een berichtje krijgen wanneer de voorraad weer voldoende was, is dus geen van beide gebeurd.
De bestelling is ten tevredenheid uitgevoerd en daarbij nog een plusplunt voor de chauffeur 18 jaar!!! die kundig en vriendelijk alles op zijn plaats afleverde.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Wij gaan aan de slag met de verbeterpunten. Zo zullen wij er scherper op zijn dat er koffie aan wordt geboden in de showroom.
Vriendelijke...
Vriendelijke groet,
Henderson Creative Living B.V.

Snelle service, goeie kwaliteit en hele fijne prijs!

G.T.S

Snelle en soepele verwerking van order, zelfs af te halen in tijdsbestek van 1 uur! Super en ga zo door

Hans Splint

Ik heb een zeer tevreden ervaring met Henderson Creative Living B.V. Al een aantal vrienden zijn klant geworden van het bedrijf en hebben al een aantal bestellingen geplaatst. Zij hebben de gemaakte... Ik heb een zeer tevreden ervaring met Henderson Creative Living B.V. Al een aantal vrienden zijn klant geworden van het bedrijf en hebben al een aantal bestellingen geplaatst. Zij hebben de gemaakte producten bij mij gezien en waren erg onder de indruk. Dat heeft er voor gezorgd dat ze ook klant zijn geworden en producten besteld hebben.
De ervaring die ik heb en ook mijn vrienden: klant vriendelijk, uitstekende service en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Meeuwis

Iets Kleur verschil in de lengte van400 m en 220 jamer

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Het kan inderdaad voorkomen dat er tussen verschillende partijen vlonderplanken een klein kleurverschil zit. Het is inderdaad jammer dat dit zo uitpakt bij u. Desondanks wensen wij u veel plezier... Het kan inderdaad voorkomen dat er tussen verschillende partijen vlonderplanken een klein kleurverschil zit. Het is inderdaad jammer dat dit zo uitpakt bij u. Desondanks wensen wij u veel plezier van uw nieuwe vlonderterras.
Hartelijke groet,
Henderson Creative Living B.V.

Binnen een week is alles geleverd en dat was sneller dan verwacht.