1918 beoordelingen

1918 Reviews

john janssens

Aankoop tuinhekken composiet 3 keer en 1 keer kennis aanbevolen en ook gekocht . afhandeling ophalen ging snel en ok

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste heer Janssens,
Dank voor uw review en veel plezier gewenst met uw nieuwe schutting.
Hartelijke groet,
Henderson Creative Living B.V.

Mevr Bos

Je kan er alles eerst bekijken voor je het bestelt en dat vindt ik heel fijn Je wordt goed geholpen en geadviseerd dus goede service.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Geachte mevrouw Bos,
Vriendelijk bedankt voor uw positieve review. Veel plezier gewenst met uw producten.
Hartelijke groet,
Henderson Creative Living B.V.

Fit4Lady Schagen

Via prima website en aantrekkelijke tarieven bij Henderson terecht gekomen. Keurig geholpen bij aanvullende vragen en verder alles professioneel afgehandeld.

van Veenendaal

Alles werd netjes geleverd, wij waren alleen het ophangsysteem vergeten te bestellen.
Dit is natuurlijk onze eigen schuld, maar wij vonden de verzendkosten daarvoor wel echt buiten propotioneel! Wij hebben het uiteindelijk zelf opgehaald.

Louise van de Kamp

Helemaal super! De schutting delen waren binnen 2 weken in huis! De bezorgers hebben de schutting delen netjes voor ons in de garage gezet. Sommige delen hadden hier en daar een paar krassen maar... Helemaal super! De schutting delen waren binnen 2 weken in huis! De bezorgers hebben de schutting delen netjes voor ons in de garage gezet. Sommige delen hadden hier en daar een paar krassen maar dat krijg je ook wanneer de schutting staat.

De bezorgers belde een uur van te voren op zodat ik naar huis kon gaan van werk en niet de hele dag thuis hoefde te zijn!

We zijn zeer tevreden over het product en de service!

Rachel van lieshout

Zeer tevreden met de schuttingen en de levering

Erik Dunk

Prina ervaring met advies voir goede tuinman die de schutting kwam plaatsen. Nabestelling ook gelijk klaargezet om op te halen.

Jurgen

Goed, de spullen stonden klaar en het is zeer prettig dat dit in het weekend kon

Zeer snel geleverd en top kwaliteit. Een aanrader.

Ravestein

Mooi bedrijf goed materiaal ben zeer tevreden