1918 beoordelingen

1918 Reviews

AGP Scheijen

Online besteld en alles is keurig netjes voor de deur afgeleverd

24People

Een klantvriendelijk en goed bedrijf die ik zeker kan aanbevelen. Denken met je mee.

C. Mastenbroek

Prima bedrijf met goede materialen en correcte levering

Richard Markus

Uitstekend bedrijf alleen leveringskosten erg duur. Via een andere transporteur of zelf had het waarschijnlijk veel goedkoper gekunt. Zoals ik al eerder begreep van mijn netwerk, haken mensen hierom... Uitstekend bedrijf alleen leveringskosten erg duur. Via een andere transporteur of zelf had het waarschijnlijk veel goedkoper gekunt. Zoals ik al eerder begreep van mijn netwerk, haken mensen hierom af bij jullie. Verder alles netjes ontvangen en super service!!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor de mooie score Richard, fijn om te lezen bent dat je tevreden bent over onze service. Voor het transport van de materialen zijn wij afhankelijk van groot transport + kooiaap (heftruck),... Dank voor de mooie score Richard, fijn om te lezen bent dat je tevreden bent over onze service. Voor het transport van de materialen zijn wij afhankelijk van groot transport + kooiaap (heftruck), dit brengt helaas de nodige kosten met zich mee. Daar tegen over staat weer dat je voor al het composiet bij ons de laagste prijs van Nederland hebt! Veel plezier gewenst van jouw tuindeur.

De Dijkhuisjes

Ik heb het contact als erg prettig ervaren en het geleverde product voldoet zeker aan de verwachtingen.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie score. Fijn dat de ervaring positief is bevallen. Mogen wij van het eindresultaat wat mooie foto's ontvangen?
Heel veel plezier gewenst van de rabatdelen.
Hartelijke...
Heel veel plezier gewenst van de rabatdelen.

Benno

Mooi product, goede service

Luyten Guido

Het materiaal is van uitstekende kwaliteit en ook het verhardings-en verstevigingsproduct is ideaal en makkelijk om mee te werken . Door omstandigheden zitten we nog maar halverwege , maar ik stuur... Het materiaal is van uitstekende kwaliteit en ook het verhardings-en verstevigingsproduct is ideaal en makkelijk om mee te werken . Door omstandigheden zitten we nog maar halverwege , maar ik stuur foto's op eenmaal de omheining helemaal geplaatst is . Ook een dikke pluim voor jullie medewerker die alles thuis heeft geleverd . Heel klantvriendelijk en zijn uiterste best gedaan om alles zo dicht mogelijk bij de tuin te deponeren . Prima !!!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor de mooie score en beoordeling, Guido! Dit waarderen wij. Mooi om te lezen dat de kwaliteit van de materialen naar wens is, wij zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat. Het compliment... Dank voor de mooie score en beoordeling, Guido! Dit waarderen wij. Mooi om te lezen dat de kwaliteit van de materialen naar wens is, wij zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat. Het compliment zullen wij doorgeven aan onze vervoerder van van der Weijde Transport.
Succes met de laatste loodjes.

J. de Roos

Uitstekend

Ron oudshoorn

Netjes geholpen, duidelijke bestel mogelijkheden en op tijd geleverd met een goeie kwaliteit

Ton

Prima ervaring. Via internet terrasplanken besteld. Kort daarna werd er telefonisch contact opgenomen en werd een afspraak gemaakt voor de levering van het bestelde over 1 week. Op afgesproken datum... Prima ervaring. Via internet terrasplanken besteld. Kort daarna werd er telefonisch contact opgenomen en werd een afspraak gemaakt voor de levering van het bestelde over 1 week. Op afgesproken datum werd alles keurig afgeleverd.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Bedankt voor de mooie score Ton! Goed om te lezen dat je ervaring positief is geweest. Stuur je nog een mooie foto van het eindresultaat door?
Hoe dan ook, veel plezier gewenst van het...
Hoe dan ook, veel plezier gewenst van het vlonderterras.