1918 beoordelingen

1918 Reviews

B HOOGEVEEN

Uiterst correcte bediening en afhandeling.

Rens Hermes

Heel goed

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie score en het toesturen van de foto van het eindresultaat. Heel veel plezier gewenst van de Modulaire schutting.
Hartelijke groet,

Digicall

Kwalitatieve producten en goede prijs

peter nees

Correcte en goed service, komen gemaakte afspraken perfect na !!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze score en het schrijven van de review. Goed om te lezen dat de service naar tevredenheid is.
Veel plezier gewenst van het vlonderterras.

denise lenaerts

Snelle levering, mooi materiaal, een echte aanrader.

B.S.O.Helbers

Super goed en mooi product netjes op tijd geleverd

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie score en het delen van het mooie eindresultaat!
Veel plezier gewenst van de rabatdelen.
Hartelijke groet,

particulier

Correcte complete snelle levering

H.W. Blom

Super kwaliteit voor composiet van 30 cm breed
Zeer goed afgeleverd.
Een zeer tevreden klant

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Hartelijk dank voor deze mooie score. Goed om te vernemen dat de kwaliteit van de materialen en levering naar wens is. Mogen wij van het eindresultaat wat mooie foto's ontvangen?
Heel veel...
Heel veel plezier er van gewenst.

JJM van Welsem

Wij zijn naar Zeewolde gereden om het materiaal te bekijken. We hebben hier onze wensen besproken met een medewerker. Kregen een paar tips mee en een offerte. De spullen die wij wilden waren niet op... Wij zijn naar Zeewolde gereden om het materiaal te bekijken. We hebben hier onze wensen besproken met een medewerker. Kregen een paar tips mee en een offerte. De spullen die wij wilden waren niet op voorraad en we moesten een paar weken wachten voor we konden bestellen. De spullen werden netjes op een pallet aangeleverd door een vriendelijke chauffeur die duidelijk schik had( heeft) in zijn werk. Wij zijn zeer tevreden met het bedrijf en de materialen. De schutting is geplaatst door mij zelf en ziet er mooi uit.
We krijgen regelmatig complimenten. Ook de prijs is goed. Ik ga er vanuit dat deze schutting het langer uithoudt dan die houten schuttingen van de bouwmarkten. Deze zijn soms bij aankoop al gescheurd of gebarsten.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Hartelijk dank voor deze mooie score en review. Goed om te lezen dat de verkregen informatie naar wens is geweest, evenals de aflevering van de bestelde materialen. Zouden wij van het eindresultaat... Hartelijk dank voor deze mooie score en review. Goed om te lezen dat de verkregen informatie naar wens is geweest, evenals de aflevering van de bestelde materialen. Zouden wij van het eindresultaat nog wat mooie foto's mogen ontvangen? We zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat.