1918 beoordelingen

1918 Reviews

Rene

Serieus bedrijf waarmee je goed zaken kunt doen.

Michelle

Goede service.
Snel een passende en kloppende offerte.
Snelle levering.
Alleen bezorgkosten 80 euro in Zeewolde vind ik belachelijk, had minstens de helft kunnen zijn.

Paul Bartelings

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor de mooie score Paul, dit wordt gewaardeerd.
Veel plezier van de vlonderplanken en hopelijk tot ziens!
Vriendelijke groet,

Yousefi

Ik woord heel goed geholpen door Bas,vriendelijke en legt goed uit

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor de mooie score, erg fijn om te lezen dat de hulp naar wens is geweest! Stuur je nog wat mooie foto's van het eindresultaat?
Heel veel plezier gewenst van de Modulaire...
Heel veel plezier gewenst van de Modulaire schutting.
Hartelijke groet,

wagner

Goede ervaring

Watze Elgersma

De door mij bestelde composietplanken werden met vertraging geleverd. Dit betrof een vertraging waar Henderson geen schuld aan had. Ik werd keurig op de hoogte gehouden en de levering zelf was prima... De door mij bestelde composietplanken werden met vertraging geleverd. Dit betrof een vertraging waar Henderson geen schuld aan had. Ik werd keurig op de hoogte gehouden en de levering zelf was prima geregeld. Vooral de wijze waarop de bezorger met mij mee dacht om de bestelling zo goed mogelijk neer te zetten was voortreffelijk. Niets dan lof! Hartelijk dank en ik kom wel eens terug!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Bedankt voor deze mooie score en review. Goed om te lezen dat de communicatie over de levering van de materialen naar wens is geweest en de materialen naar wens zijn gelost.
Veel plezier van de...
Veel plezier van de terrasplanken en tot de volgende keer!
Hartelijke groet,

Blankvoorr

Goede prijs

TV

Snel met uitleveren

Wim Verschuure/ gezinshuis huis van hoop

Keurige levering en goede duidelijke afspraken