1918 beoordelingen

1918 Reviews

Gert

Perfecte levering! Heel heel mooi materiaal om mee te werken. Zeer tevreden. Werkt zeer mooi en goed! Schutting in composiet gaat je hele leven mee. Topservice

Dennis van Hoek

Mee denkend en betrokken bij onze aanvraag

Paulien Matitaputty

Goed geïnformeerd over het materiaal, in de winkel kunnen bekijken wat de keuze vergemakkelijkt wat de eventuele levertijden zijn en dat de externe transport bedrijf hiervoor zelf met ons... Goed geïnformeerd over het materiaal, in de winkel kunnen bekijken wat de keuze vergemakkelijkt wat de eventuele levertijden zijn en dat de externe transport bedrijf hiervoor zelf met ons contact zal opnemen om een bezorg afspraak in te plannen om het thuis te laten bezorgen tegen een vergoeding die je van tevoren weet.

J. J. Waldschmit

De service is supergoed en met problemen wordt meegedacht om tot een oplossing te komen.

Hugo

Goede service en klantvriendelijk

J scheffel

Heel goed geholpen

Geert-Jan Westerhuis

Onze ervaring is iets anders dat je zou denken. Bij de levering van de schutting was de kleur niet wat wij ervan verwacht hadden zoals op de webshop. Na telefonisch contact en een goed gesprek... Onze ervaring is iets anders dat je zou denken. Bij de levering van de schutting was de kleur niet wat wij ervan verwacht hadden zoals op de webshop. Na telefonisch contact en een goed gesprek hebben ze ons aangeboden om de bestelling retour te nemen. Zonder bijkomende kosten. Het geld wat wij al betaald hadden stond binnen een week na ophalen op onze rekening! Ik vind het echt top als je zo omgaat met je klanten. Ze krijgen van ons een dikke tien en mocht het zo zijn dat we iets zoeken wat hun leveren zullen we zeker bij h7n bestellen. Top bedrijf.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor het schrijven van deze review Geert-Jan! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de manier waarop het retourneren van de schutting geregeld is, we hopen je snel terug te... Dank voor het schrijven van deze review Geert-Jan! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de manier waarop het retourneren van de schutting geregeld is, we hopen je snel terug te zien!
Hartelijke groet,
Bas

RdH

Goede ondersteuning, vriendelijke en ter zakenkundige mensen. Snelle reacties en komen hun afspraken na. Mooie en goede materialen en prima service.

Joore pieter

Snelle levering en een fijne bezorger ben er zeer tevreden over zij komen hun beloftes na