1918 beoordelingen

1918 Reviews

Buijs

Een duidelijke website waar makkelijk besteld kan worden. Er werd binnen de aangegeven termijn bezorgd, met vooraf een telefoontje van de chauffeur. Het werd keurig met een heftruck ons erf... Een duidelijke website waar makkelijk besteld kan worden. Er werd binnen de aangegeven termijn bezorgd, met vooraf een telefoontje van de chauffeur. Het werd keurig met een heftruck ons erf opgereden en neergezet. Mijn man heeft onze schuur zelf bekleed met de pvc delen. Hij vond het een fijn systeem, het zit goed vast en ziet er fantastisch uit! Dit alles voor een mooie prijs.

Het enige minpuntje is dat er sporen van de banden van de heftruck op onze tegels zitten, die we er met geen mogelijkheid meer af krijgen. Het mag de pret niet drukken, de schuur is prachtig!

Henk Santing

Snelle en accurate bediening

Vissers

Heel goede ervaring.

Fenicx

Super goeie service, zelfs als de fout bij uzelf ligt word je nog super geholpen.

Berthus de Jong

In Juni 2021 een composiet vlonder en later de bijbehorende schoonmaakprodukten besteld.
Hoewel ik eerst huiverig was kan ik nu zeggen dat dit een absoluut top bedrijf is. Alles perfect geregeld.

Waldo Mahadewsing

Zeer professioneel, uitstekende kennis van zaken, Bas heeft ons geholpen. Hij neemt uitgebreid de tijd om ons te adviseren en denkt ook mee met ons. Aan de hand van onze tekening heeft hij keurig... Zeer professioneel, uitstekende kennis van zaken, Bas heeft ons geholpen. Hij neemt uitgebreid de tijd om ons te adviseren en denkt ook mee met ons. Aan de hand van onze tekening heeft hij keurig alles berekend en ons zelfs aangeraden om extra planken te nemen zodat we niet voor verrassingen komen te staan. Dit was een uitstekende set we hielden precies 2,5 planken over die wij retour mochten doen samen de overige gebleven spullen. Kortom uitstekende service van Bas en Vera niet te vergeten.