1918 beoordelingen

1918 Reviews

Stekene

Netjes afgehandeld binnen de afgesproken tijd, geleverd door een chauffeur die ons nog wat extra informatie gaf voor het leggen van onze vloer. Kortom, prima service van dit bedrijf, correcte... Netjes afgehandeld binnen de afgesproken tijd, geleverd door een chauffeur die ons nog wat extra informatie gaf voor het leggen van onze vloer. Kortom, prima service van dit bedrijf, correcte website met correcte informatie. Snelle en vriendelijke reactie op onze e-mail (William). Wij zijn overtuigd en onze volgende bestelling ligt al klaar.
(Hier en daar las ik wat negatieve berichtgeving, gelukkig neem ik dat steeds met een korrel zout en heb ik me daar niet door laten misleiden.)

Beste heer Stekene,
Dank voor de mooie score en beoordeling. Fijn om te lezen dat de service naar tevredenheid is verlopen en wij de volgende bestelling al weer mogen verwachten.
Heel veel...
Beste heer Stekene,
Heel veel plezier gewenst van de Light Grey/Antique vlonderplanken.

O. Van Ewijk

Mooie producten.

Joke

Kreeg altijd direct respons via de mail op mijn vragen, heel plezierig. Heeft me ook geholpen bij het bestellen.
Was alleen jammer dat ik zo lang moest wachten tot de planken weer nop voorraad waren....Maar daar kan Henderson niets aan doen.
Ik woon 3 hoog, normaal wordt er alleen op de begane grond afgeleverd. Ze hebben alle 26 zware vlonderplanken van 4 m. de trap op getild.....echt klasse. Ze pasten niet in de lift helaas. De jongens waren kapot na die tijd, maar gelukkig jong genoeg om het te overleven.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor de mooie score Joke! Helaas hebben wij, en met ons veel andere bedrijven, de laatste tijd veel te maken met de vertragingen in het zeetransport. Gelukkig zijn de mooie vlonderplanken nu... Dank voor de mooie score Joke! Helaas hebben wij, en met ons veel andere bedrijven, de laatste tijd veel te maken met de vertragingen in het zeetransport. Gelukkig zijn de mooie vlonderplanken nu afgeleverd.
Heel veel plezier hiervan gewenst.

Patrick BOEL

Vlotte bestelling en levering. Zeer klantvriendelijk.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor de mooie score Patrick. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de vlotte levering.
Veel plezier gewenst van de Modulaire schutting. Mogen wij wat mooie foto's van het eindresultaat ontvangen?

Verkoeijen-Liebrecht

Buitenhuis

Prima bedrijf. Goed advies en zijn tevreden met onze aankoop

Thijs-Houben Rose Marie

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Eerlijke prijzen en goede kwaliteit. Vlotte levering door zeer vriendelijke chauffeur

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie beoordeling. Goed om te lezen dat de prijs/kwaliteit verhouding naar wens is en de levering vlot is verlopen.
Veel plezier gewenst van de vlonderplanken.
Hartelijke...
Veel plezier gewenst van de vlonderplanken.

pierre va de logt

Goed bedrijf ben goed geholpen