1918 beoordelingen

1918 Reviews

wim blom

Super mooie en goede kwaliteit vlonderplanken.
Keurig afgeleverd.

Martin Distelbrink

Ik heb bij mijn vorige woning en mijn huidige woning de schutting en schuttingdeuren aangeschaft van Henderson.
Bij mijn vorige woning was dit zo goed bevallen, dat ik het bij mijn huidige...
Bij mijn vorige woning was dit zo goed bevallen, dat ik het bij mijn huidige woning weer wilde hebben.
Het materiaal is prima en de levering is ook prima.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Hartelijke dank voor deze mooie review Martin, fijn om te lezen dat ook bij de nieuwe woning gekozen is voor onze composiet schutting en dat dit weer naar tevredenheid is geweest.
Mogen wij van...
Mogen wij van het eindresultaat wat mooie foto's ontvangen? Hoe dan ook, heel veel plezier gewenst er van.
Vriendelijke groet,

A. de Jong

Prima service

Cooreman

Zeer goeie ervaring. Correcte afhandeling, goede communicatie en echte service bij aflevering.

A. Pereboom

Prima service, goede prijs-kwaliteit verhouding.

M. Rits

Telefonisch informatie gevraagd deskundig geholpen, digitaal eenvoudig besteld en bij afhalen vriendelijk geholpen!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor de mooie score. Goed om te lezen dat de verkregen informatie naar wens is geweest en bij het bestellen en afhalen alles soepel is verlopen.

Radjoe

Super goed en service gericht. Ook meedenkend

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor de mooie score Radjoe! Goed om te lezen dat de service naar tevredenheid is geweest.

Frans de Hoog

Vanaf het begin met zoeken naar composiet vlonderdelen all in én het juiste advies wat we kregen, ligt ons terras er nu zeer strak en prachtig en mooi erbij. We zijn er trots op.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Bedankt voor de mooie score Frans, wij zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat. Mogen wij hiervan wat mooie foto's ontvangen?
Hoe dan ook, heel veel plezier er van gewenst en hopelijk tot...
Hoe dan ook, heel veel plezier er van gewenst en hopelijk tot ziens!

johan raman

Vlot en vlugge levering tot aan de woning

Robert Stoeltjes

Goede ervaring. Goed materiaal.