1918 beoordelingen

1918 Reviews

Schill

Zeer goed, vriendelijk personeel

Peter

Lijkt een goed georganiseerd bedrijf. Goede communicatieve bereikbaarheid. Levertijden worden waargemaakt. Aflevering professioneel en vriendelijk. Bezorgkosten voor nabestellingen zouden een... Lijkt een goed georganiseerd bedrijf. Goede communicatieve bereikbaarheid. Levertijden worden waargemaakt. Aflevering professioneel en vriendelijk. Bezorgkosten voor nabestellingen zouden een verbeterpunt kunnen zijn.

Billiet esther

Wij kochten 2 modulaire tuinschermen met ledverlichting, ze werden perfect afgeleverd door een vriendelijke man, ze staan heel mooi in ons tuintje , bedrijf is zeer toegankelijk en vriendelijke... Wij kochten 2 modulaire tuinschermen met ledverlichting, ze werden perfect afgeleverd door een vriendelijke man, ze staan heel mooi in ons tuintje , bedrijf is zeer toegankelijk en vriendelijke medewerkers die je niet lang laten wachten op een antwoord op al je vragen .Prima ervaring en uitstekende kwaliteit.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling Esther! Fijn om te lezen dat de aflevering naar wens is verlopen, evenals het advies. Zouden wij van het eindresultaat een paar mooie foto's mogen... Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling Esther! Fijn om te lezen dat de aflevering naar wens is verlopen, evenals het advies. Zouden wij van het eindresultaat een paar mooie foto's mogen ontvangen?
Vriendelijke groet,
Bas

Producten zijn goed echter communicatie mag beleefder bij de klantenservice en bij de mensen van het magazijn. Vriendelijk was het niet.

Pim

Los van de prima kwaliteit van de producten is de service uitstekend!
Zelfs bij bezoek tussendoor bij de loods even geholpen worden is geen enkel probleem.
Mijn volgende bestelling staat...
Los van de prima kwaliteit van de producten is de service uitstekend!
Mijn volgende bestelling staat alweer in de planning.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Hartelijk dank voor de mooie score en review Pim! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service dat de volgende bestelling al weer klaar staat.
Tot snel!
Hartelijke groet,

Fenivx

Geweldige service. Goede afhandeling en alles netjes geleverd.

Soares

Super mooie planken. Ons terras ziet er veel mooier uit. Een heel andere klasse. Spijtig van de plekken als het regent

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor de mooie score en fijn om te lezen dat het terras er nu een stuk mooier uit ziet dan voorheen! De watervlekken in de planken trekken binnen afzienbare tijd vanzelf weer weg en zijn na een... Dank voor de mooie score en fijn om te lezen dat het terras er nu een stuk mooier uit ziet dan voorheen! De watervlekken in de planken trekken binnen afzienbare tijd vanzelf weer weg en zijn na een aantal regenbuien helemaal niet meer zichtbaar.
Hartelijke groet,

Edo Voorn

Kwaliteit en levering geheel volgens verwachting geleverd.