1918 beoordelingen

Goed en correcte service

Louis Tegelaers

Goede service, snel geleverd

van Aken

Behulpzaam bij vragen, goede afhandeling van bestelling kortom zeer betrouwbaar!!!

M. Hijdra

Flexibel en meedenkend. Ook de aflevering prima en zonder problemen.

Jan van der Woude

Atikelen zo als beschreven en levering keurig zoals afgesproken.

G.J. Timmerman

Goed contact. En alles goed en tijdig geleverd.

Paul J

Goede snelle en correcte levering van de bestelde WPC vloerplanken met toebehoren.
Perfect gelegd en een prima resultaat verkregen.
En natuurlijk voor een zeer concurrerende prijs.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Hartelijk dank voor deze mooie score en review Paul! Goed om te lezen dat de planken naar tevredenheid liggen, mogen wij hiervan wat mooie foto's ontvangen? Hoe dan ook, heel veel plezier er van... Hartelijk dank voor deze mooie score en review Paul! Goed om te lezen dat de planken naar tevredenheid liggen, mogen wij hiervan wat mooie foto's ontvangen? Hoe dan ook, heel veel plezier er van gewenst.
Vriendelijke groet,
Bas

H v Dongen

Alles perfect

Arga

Heel fijn bedrijf. Duidelijk communicatie, snel ook. En een super schutting geleverd!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor je mooie score en review Arga. Erg fijn om te lezen dat de communicatie snel en duidelijk is geweest en je tevreden bent met je nieuwe schutting. Mogen wij hiervan nog een paar mooie... Dank voor je mooie score en review Arga. Erg fijn om te lezen dat de communicatie snel en duidelijk is geweest en je tevreden bent met je nieuwe schutting. Mogen wij hiervan nog een paar mooie foto's ontvangen?
Vriendelijke groet,
Bas

Van oeffelen

Super, mooie spullen en snelle levering