1918 beoordelingen

1918 Reviews

Henderson

Mooi product, correcte prijs, aan contact (onthaal) is nog wel wat werk

Willem van Huis

Producten zijn goed enkel personeel niet prettig.

Keizer

Zeer onvriendelijk personeel. Zowel aan de balie alsook aan de telefoon. De verkoop medewerker heeft een houding van dat jij als klant blij mag zijn dat je überhaupt geholpen wordt. Men ziet de... Zeer onvriendelijk personeel. Zowel aan de balie alsook aan de telefoon. De verkoop medewerker heeft een houding van dat jij als klant blij mag zijn dat je überhaupt geholpen wordt. Men ziet de klant maar als een lastig individu. Men heeft geen tijd voor contact. Laat staan aandacht !

Mevr C de Vries

Mooie schutting materialen Alleen als je komt voor info ,kan er nog wel iets bijgeschaafd worden aan de klant vriendelijk heid.Werd niet heel enthousiast ontvangen, ondanks dat ik afspraak gemaakt... Mooie schutting materialen Alleen als je komt voor info ,kan er nog wel iets bijgeschaafd worden aan de klant vriendelijk heid.Werd niet heel enthousiast ontvangen, ondanks dat ik afspraak gemaakt had.Kon aan de tafel blijven staan.

Goudswaard

Toen wij twee kleuren schutting geleverd hadden gekregen werd er niet moeilijk gedaan en kregen wij eennalevering vande juiste kleur sommige onderdelen vandebestelling vinden wij qua kwaliteit wat... Toen wij twee kleuren schutting geleverd hadden gekregen werd er niet moeilijk gedaan en kregen wij eennalevering vande juiste kleur sommige onderdelen vandebestelling vinden wij qua kwaliteit wat tegen vallen

Marcel

De levering was prima - het product zwaar onder de maat!

TB Klus

Niet zo geweldig. Slechte beschrijving. En niet kloppend

Henk

Prima product, waardeloze service

Bas De Maat

Niet zo goed

Trees

Een paar weken geleden hebben wij rabatdelen bij u besteld.

Wij zijn dik tevreden over het bedrijf.
Vanaf het eerste contact verliep alles vlekkeloos.
Jullie zijn een aanrader...
Een paar weken geleden hebben wij rabatdelen bij u besteld.

Wij zijn dik tevreden over het bedrijf.
Vanaf het eerste contact verliep alles vlekkeloos.
Jullie zijn een aanrader voor ieder die op zoek is naar kunststof rabatdelen.
Alles volgens afspraak.
Binnen een dag de factuur, 2 dagen later de bezorger aan de lijn.
Om op de dag die wij aangaven wanneer wij het liefst bezorgd willen hebben.
Heeft de bezorger netjes zoals afspraak bezorgd.
's morgensom 8.15u hadden we de spullen in huis en konden met de klus beginnen.
Het is heel fijn materiaal om mee te werken.
Een dikke pluim voor Henderson Living.com