1918 beoordelingen

1918 Reviews

Tim

Goed materiaal, goede service en netjes geleverd!

Warlop dirk

All-in vlonderplanken gekocht en afgehaald.Levering en verpakking top.Eindresultaat prachtig.Jammer dat ik geen foto’s kan sturen.Hoop nog zaken te doen met jullie

P van der Meer

Werd niet geholpen bij het laden van de goederen "daar staat betalen en de deur ging dicht" op hulp bij het laden hoef je niet te rekenen ook geen instructie's bij de schermen en tuindeur.
Zoek...
Zoek het zelf maar uit Doei.
Koop hier nooit meer iets.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste heer van der Meer,
Wat vervelend van deze negatieve ervaring bij het afhalen van de bestelde schutting.
Beste heer van der Meer,
Wij verzoeken alle klanten om met minimaal twee personen af te komen halen, dit vanwege de vaak grote en zware goederen. Zeker in de rare Corona-tijd is het niet de bedoeling om te helpen (contact vermijden), echter ben ik het eens dat dit een stuk beleefder en netter kan en had gemoeten. Dit zal dan ook met het betreffende personeel besproken worden zodat dit verbeterd zal worden.
Ondanks alles heel veel plezier gewenst van de mooie TopLine schutting!
Hartelijke groet,
Bas

Wilbert

Goede service door William en kwalitatief goede producten!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie score Wilbert, wij zullen de complimenten overbrengen aan onze collega William.
Veel plezier gewenst van de Stone Grey vlonderplanken!
Hartelijke groet,
Bas

Serbube

Vlotte en correcte afhandeling

Manders

Wij hebben een heel goed advies gehad, het materiaal is fijn om te verwerken, zie onze foto's bij het zwembad. Ook de rand van het zwembad is mooi geworden.

M Rutten

Werden goed geholpen in de showroom

Ferry Canters

Mooi product, prima prijs kwaliteit, goede levering, gratis proefmonsters ontvangen.

Ronald

Niet al te best

Particulier

1e ervaring niet zo goed- de verkoper William vind ik niet capabel voor deze functie- Hj is niet voldoende bekend met het te verkopen product- als ik mijzelf nIet had ingelezen op jullie website... 1e ervaring niet zo goed- de verkoper William vind ik niet capabel voor deze functie- Hj is niet voldoende bekend met het te verkopen product- als ik mijzelf nIet had ingelezen op jullie website was ik zonder bestelling naar huis gestuurd De verkoper gaf aan dat hebben wij.niet
2e bezoek helaas dezelfde verkoper William Dezelfde indruk
3e bezoek gelukkig een kundige medewerker, gaf aan geen verkoper te zijn, maar veel verstand van jullie assortiment. Hulpvaardig en commercieel
Ik beveel jullie bedrijf aan om de producten niet om de verkoper William