1918 beoordelingen

1918 Reviews

Visser

Gunstige prijs, afhandeling showroombezoek en afspraken ronduit slecht. Ik had afspraak gemaakt, op het moment dat ik daar was op de afgesproken tijd bleek hij die niet in de agenda te hebben. De... Gunstige prijs, afhandeling showroombezoek en afspraken ronduit slecht. Ik had afspraak gemaakt, op het moment dat ik daar was op de afgesproken tijd bleek hij die niet in de agenda te hebben. De jongeman vond alles teveel om uit te leggen en was bijzonder ongeïnteresseerd. Informatie over het product kon ik terug vinden op de website was het antwoord. Ook konden mijn vragen per mail beantwoord worden. Daarna nog een keer terug geweest omdat er tekort product geleverd was. Opnieuw geholpen door zelfde persoon, was geen enkele tegemoetkoming en mocht alles betalen. Personeel in magazijn overigens wel correct en behulpzaam

Kim

Super bedrijf met een super goede service !

Clips

Snel geleverd en alles in orde

Wigger

Vlonderplank is in 2 jaar tijd 25% duurder geworden!!! Toch besteld om toch maar dezelfde planken als de restanten hebben, ook worden planken nu al erg dof.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Bedankt voor het schrijven van deze review. Gezien de enorme hoge prijzen die momenteel gelden voor het zeetransport (in anderhalf jaar tijd bijna 8 keer zo hoog) zijn ook wij helaas genoodzaakt de... Bedankt voor het schrijven van deze review. Gezien de enorme hoge prijzen die momenteel gelden voor het zeetransport (in anderhalf jaar tijd bijna 8 keer zo hoog) zijn ook wij helaas genoodzaakt de prijzen te verhogen. Wij bieden aan al onze klanten nog steeds de scherpst mogelijke prijs. Zodra de markt het weer toe laat, zullen de prijzen daar ook weer op aangepast worden.
Enige verkleuring van het composiet is overigens normaal (co-extrusion uitgezonderd). Dit kleurverschil valt op wanneer er een nieuwe levering aansluitend op de vorige wordt gemonteerd.
Hoe dan ook veel plezier gewenst van de vlonderplanken en hopelijk tot ziens!

Michael

Mooie site , alleen bezorgkosten zijn hoog

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor jouw review Michael. Goed om te lezen dat je de site mooi vindt, wij doen ons best om deze voor iederen zo overzichtelijk mogelijk te maken en te houden.
Voor de levering van de...
Voor de levering van de materialen zijn wij afhankelijk van groot transport met kooiaap, dit brengt helaas extra kosten met zich mee. De kosten voor de producten vallen daarentegen gelukkig mee in vergelijking met andere partijen ;-)
Veel plezier gewenst van jouw schutting.

boumans

Twee sets complete composiet vloeren gekocht inclusief vloerspots. Alles netjes geleverd zoals afgesproken toen bleek dat de spots niet goed werkte een nieuwe set opgestuurd. Top Service

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Bedankt voor deze mooie score en review. Problemen en defecten lossen wij graag snel met de klant op. Veel plezier gewenst van de Dark Grey vlonderplanken. Mogen wij van het eindresultaat nog een... Bedankt voor deze mooie score en review. Problemen en defecten lossen wij graag snel met de klant op. Veel plezier gewenst van de Dark Grey vlonderplanken. Mogen wij van het eindresultaat nog een mooie foto ontvangen?

Jaap van den Berg

Keurig bedrijf. Mooie spulletjes verkopen ze.

oostveen

Deskundig advies en komen gemaakte afspraken perfect na.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Bedankt voor deze mooie score en feedback. Erg fijn om te lezen dat het advies naar wens is geweest.
Veel plezier gewenst van de schutting en rabatdelen. Mogen wij nog wat mooie foto's van het eindresultaat ontvangen?

Berthus

Betrouwbaar en een keurig bedrijf die precies nakomt wat er afgesproken is.

Eigen Stekkie

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie score. Wij willen je veel plezier wensen van de co-extrusion rabatdelen. Mogen wij nog een mooie foto van het eindresultaat?