1918 beoordelingen

1918 Reviews

Kevin

Goede kwaliteit prijs verhouding, leuke materialen om mee te werken. Ik heb deze gebruikt om een kader te creëren rond een zwembad. ?

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor je mooie score Kevin. Goed om te lezen dat je het leuk vindt om met onze composiet materialen te werken. Stuur je nog een mooie foto door van het eindresultaat?
Hoe dan ook veel...
Hoe dan ook veel plezier er van gewenst en hopelijk tot een volgende keer!

Flipsen

Jammer wij zitten vanaf februari op de poort te wachten,graag antwoord?

Beste heer Flipsen,
Beste heer Flipsen,
Inmiddels hebben wij contact gehad en weten wij waar het mis is gegaan. Nogmaals excuus hiervoor. De tuindeur is inmiddels geleverd (met een klein schoonheidsfoutje) en is er wat lekkers voor bij de koffie op de post gegaan.
Veel plezier gewenst van de tuindeur.

Han

Zeer slechte service

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor het schrijven van de review. Erg jammer dat je niet te spreken bent over onze service. Zojuist heb ik je een mail gestuurd met het verzoek even contact op te nemen, ik hoop snel contact... Dank voor het schrijven van de review. Erg jammer dat je niet te spreken bent over onze service. Zojuist heb ik je een mail gestuurd met het verzoek even contact op te nemen, ik hoop snel contact met je te hebben.
Hoe dan ook wil ik je veel plezier wensen van de door jouw aangekochte TopLine schutting.

Meijer/ruijyer

De online bestelling ging vlot maar vervolgens had ik na 2 weken nog steeds niets gehoord zelf gebeld en op aandringen werd mijn bestelling met spoed behandeld. Had 2 weken later mn spullen in huis!... De online bestelling ging vlot maar vervolgens had ik na 2 weken nog steeds niets gehoord zelf gebeld en op aandringen werd mijn bestelling met spoed behandeld. Had 2 weken later mn spullen in huis! Xde prijs kwaliteit is prima maar de service kan beter.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor het schrijven van de review. Erg vervelend dat de levering van de materialen langer op zich heeft laten wachten. Wij willen al onze klanten graag zo snel mogelijk voorzien van de door hun... Dank voor het schrijven van de review. Erg vervelend dat de levering van de materialen langer op zich heeft laten wachten. Wij willen al onze klanten graag zo snel mogelijk voorzien van de door hun bestelde materialen en willen graag binnen 10 werkdagen geleverd hebben, soms kan dit om verschillende redenen helaas niet.
Wij zullen ons best doen om dit in de toekomst soepeler, sneller en beter te laten verlopen.
Veel plezier gewenst van de Rosewood vlonderplanken.

R Hoek

Uitstekende service

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat de serivce naar wens is geweest.
Veel plezier gewenst van de mooie vlonderplanken.
Groet,

Particulier

Snel geleverd volgens afspraak. Duidelijke handleiding online hoe de composiet schutting te plaatsen.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Bedankt voor de mooie score en review! Goed om te lezen dat de materialen snel en naar wens geleverd zijn én de plaatsing met behulp van de online handleiding goed is verlopen.
Veel plezier...
Veel plezier gewenst van de schutting.
Vriendelijke groet,

de Jong

Zeer goede levering op de afgesproken datum en tijd.

Peters

Mooi matreaal en betaalbaar