1918 beoordelingen

1918 Reviews

Jos

Bestelling netjes afgeleverd en prijs komt overeen met kwaliteit,ben er tevreden mee

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor het schrijven van deze review Jos. Goed om te lezen dat de materialen en prijs/kwaliteit verhouding bevallen.
Veel plezier gewenst van de Leigrijze vlonderplanken.
Hartelijke...
Veel plezier gewenst van de Leigrijze vlonderplanken.

Tan

Mooie composiet schuttingplanken en goede telefonisch advies.

In mijn tuin wilde ik graag een grijze composieten schutting maken van verticale schuttingplanken.
Bij de meeste...
Mooie composiet schuttingplanken en goede telefonisch advies.

Bij de meeste leveranciers vond ik of heel licht grijs of antraciet, maar niets ertussen in, maar bij Henderson kwam ik de geschikte kleur grijs tegen.
Bij de beschrijving van de composiet schuttingplank stond dat de planken reeds voorgeboord waren.
Heb telefonisch contact opgenomen met Henderson en kreeg Priscilla aan de lijn en zij vertelde dat de planken van bestaande schuttingen afgeschroefd worden en dat er daardoor voorgeboorde gaten in zitten.
Ze vroeg me hoeveel planken ik nodig had en adviseerde me om geen 44 losse planken te kopen, maar om 3 composiet schuttingen van 180x180cm te bestellen (daar zitten per schutting 14 planken op) en 2 losse planken.
Bij de schuttingen zaten ook aluminium dwarsliggers, die ik kon hergebruiken voor de te maken schutting.
Dat was een welkome tip, die me een besparing opleverde van 30% (> €200) en een dik uurtje werk om alles los te schroeven. Dank voor deze tip Priscilla!
Toen ik bijna klaar was, kwam ik nog wat schroeven tekort en die zijn me kosteloos nagestuurd.
Het is een 6 meter lange wand geworden van verticale planken die allemaal naast elkaar staan, zonder dat je er palen tussen ziet staan, dus een strak geheel. Dit geeft een veel ruimtelijker beeld van mijn kleine tuin.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie score en beoordeling meneer Tan. De complimenten zullen wij over brengen aan onze collega Priscilla! Dank ook voor het toezenden van de mooie foto's van het... Dank voor deze mooie score en beoordeling meneer Tan. De complimenten zullen wij over brengen aan onze collega Priscilla! Dank ook voor het toezenden van de mooie foto's van het eindresultaat.
Wij wensen u veel plezier van deze unieke schutting.

Stronks

Vanaf moment 1 hadden wij meteen al een goed gevoel bij dit bedrijf. Een goede service gecombineerd met een snelle en goede levering, maakt dat wij dit bedrijf aanbevelen bij iedereen.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie score en feedback. Fijn dat het gevoel vanaf het eerste moment goed is bevallen en de service en levering naar wens is geweest. Dank ook voor het toezenden van de mooie foto's... Dank voor deze mooie score en feedback. Fijn dat het gevoel vanaf het eerste moment goed is bevallen en de service en levering naar wens is geweest. Dank ook voor het toezenden van de mooie foto's van het eindresultaat. De co-extrusion rabatdelen staan erg mooi bij de TopLine schutting.
Veel plezier hiervan gewenst en wie weet tot ziens!

Elbersen

Meerdere keren gebeld en een half uur in de wacht gestaan

Bosma

Top schutting composiet goed kwaliteit.
Ben er heel er blij mee.
De support van de bedrijf bij vragen denken ze mee.
De palen zijn wat minder in de toekomst wat verbeteringen hoop...
Top schutting composiet goed kwaliteit.
Ben er heel er blij mee.
De support van de bedrijf bij vragen denken ze mee.
De palen zijn wat minder in de toekomst wat verbeteringen hoop ik
Maar je kan mee werken.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie review. Goed om te lezen dat de kwaliteit van de schutting naar wens is, evenals de hulp van de klantenservice.
Er zal contact opgenomen worden met onze leverancier om de...
Er zal contact opgenomen worden met onze leverancier om de kwaliteit van de tuinpalen te verbeteren!
Veel plezier van jouw nieuwe TopLine schutting. Stuur je wat mooie plaatjes door van het eindresultaat?

Ronny

Zeer snelle levering alles correct naar wens Top ?

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie score Ronny, goed om te lezen dat alles correct en naar wens is verlopen.
Wij wensen jou veel plezier van het Stone Grey vlonderterras. Stuur je wat mooie foto's door van het eindresultaat?

H.C. Weber

De telefoon werd tot tweemaal toe niet aangenomen. Omdat ik mocht hopen dat de standaard onderregels op voorraad zouden zijn reed ik naar Zeewolde. Niemand aan de balie. Roepen, niemand. Bellen...... De telefoon werd tot tweemaal toe niet aangenomen. Omdat ik mocht hopen dat de standaard onderregels op voorraad zouden zijn reed ik naar Zeewolde. Niemand aan de balie. Roepen, niemand. Bellen... Er werd opgenomen! Ik vroeg of ik een aantal regels kon meenemen. (op bitse toon)"Nee, dat kan niet, nee, sorry gaat niet!" "Kan niemand een paar regels pakken en een factuur schrijven, ik sta voor de deur?" "Nee, kan niet. Er moeten orders gepickt worden er komt nog een vrachtwagen aan. Nee, kan niet."

Beste heer Weber,
Beste heer Weber,
Wat vervelend om te lezen dat er op deze manier telefonisch gereageerd is. Dit is niet de intentie en dit zal dan ook intern besproken worden om dit in de toekomst te voorkomen.
Wat betreft het afhalen hanteren wij, zeker in de huidige (hoogseizoen) drukte, een afhaaltermijn van 2 werkdagen.
Er is een e-mail gestuurd met het verzoek om contact op te nemen, zodat wij alsnog tot een mooie oplossing kunnen komen.

Diana

Super mooie kwaliteit. De levering is snel en het contact met de klantenservice is ook goed. Wij zijn meer dan tevreden!

Edwin

Alles prima geregeld,ondanks verkeerde afwerk lijsten kwamen ze de juiste zelfs thuis naleveren.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor de mooie beoordeling Edwin. Fijn dat het snel opgelost is met de verkeerd geleverde afwerklijst.
Veel plezier gewenst van de Stone Grey gevelbekleding. Stuur je nog een mooie foto door van het eindresultaat?

Jeurissen Kristof

Top product, Top samenwerking en afspraken