1918 beoordelingen

1918 Reviews

Kers H

Mooie spullen vriendelijk aan de telefoon en goede service

Johan Geers

Niet zo best

Beste Johan,
Inmiddels is er goed contact geweest en zijn de materialen naar tevredenheid geleverd.
Veel plezier gewenst van de mooie co-extrusion vlonderplanken.

M.Smit

Keurig op tijd geleverd, prima communicatie m.b.t. de bestelling.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie beoordeling. Goed om te lezen dat de materialen op tijd geleverd zijn en de communicatie omtrent de bestelling ook naar tevredenheid is geweest.
Veel plezier gewenst van de...
Veel plezier gewenst van de schutting.

Vonk

Prima gewoon doorgaan zo

Molschilderwerken

++goede prijs mooie kwaliteit
—Feedback (hulp, info) viel wat tegen. Werd niet teruggebeld (wat ik gevraagd had)
Zelf meerdere keren gebeld om een medewerker te spreken omdat het...
++goede prijs mooie kwaliteit
Zelf meerdere keren gebeld om een medewerker te spreken omdat het bevestigsmateriaal niet top was

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor het schrijven van de review. Goed om te lezen dat de prijs en kwaliteit naar wens zijn. De tevredenheid hierover maakt het jammer dat de feedback/hulp tegen is gevallen.
Dit laatste...
Dit laatste zal intern besproken worden om dit te verbeteren. Ook zullen wij bij de leverancier achter de kwaliteit van het bevestigingsmateriaal aan gaan.
Hoe dan ook, veel plezier gewenst van jouw nieuwe vlonderterras.

Robert

Wij moesten na 1,5 jaar al een aantal planken vervangen omdat deze gebroken of verbogen waren. De kwaliteit is niet echt super.

Daarnaast was de bestelling conform afspraak nog niet klaar...

Daarnaast was de bestelling conform afspraak nog niet klaar op het moment van ophalen.

Het personeel is wel erg vriendelijk en het bestelproces is prima.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor het schrijven van de review Robert. Erg jammer dat er binnen 1,5 jaar al een aantal planken vervangen moesten worden. Helaas hebben wij geen melding van jou binnen gekregen, daarom heb ik... Dank voor het schrijven van de review Robert. Erg jammer dat er binnen 1,5 jaar al een aantal planken vervangen moesten worden. Helaas hebben wij geen melding van jou binnen gekregen, daarom heb ik je alsnog verzocht om wat foto's hiervan aan te leveren. Wij staan namelijk voor goede kwaliteit materialen.
Ik hoor graag van je.

Lu

Composite tuinschutting gekocht met bijpassende deur en aluminium palen. De paal waar de deur aan bevestigd wordt, buigt door onder het gewicht van de paal. Dit heeft ons ernstige problemen bezorgd... Composite tuinschutting gekocht met bijpassende deur en aluminium palen. De paal waar de deur aan bevestigd wordt, buigt door onder het gewicht van de paal. Dit heeft ons ernstige problemen bezorgd en heel wat extra werk. De "bijbehorende" paal is dus helemaal niet geschikt om zo'n zware deur aan te hangen.

Beste Lu,
Beste Lu,
Dank voor het schrijven van deze review. Erg jammer dat de tuinpaal voor montage van de tuindeur niet voldoet. Hier hebben wij helaas nog geen melding van mogen ontvangen, zowel per telefoon als mail.
Inmiddels heb ik een mail gestuurd met het verzoek om even contact met ons op te nemen, zodat er als nog een passende oplossing gezocht kan worden.
Ik hoor het graag.

Gino Maton

Zeer goede ervaring.
Prima levering.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor jouw mooie beoordeling Gino, fijn dat de ervaring goed bevallen is.
Veel plezier gewenst van jouw nieuwe composiet vlonderplanken!

Henk

Alles snel geleverd

timmerwerken willems

Positief, keuze genoeg, makkelijk te bestellen, levering in orde en kwaliteit materiaal prima.