1918 beoordelingen

1918 Reviews

Feys

Zeer goed

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie score Frederik!
Wij wensen je veel plezier van de Teak vlonderplanken.

Luc heister

Alles goed en duidelijk
Ook de communicatie liep perfect, helemaal goed

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor het schrijven van de review Luc. Goed om te lezen dat de communicatie naar tevredenheid is verlopen.
Veel plezier gewenst van de Modulair schutting en deur.

Peter knoops

Prima geregeld, goed materiaal en goed te bewerken.

Beste heer Knoops,
Dank voor deze mooie score. Goed om te lezen dat de materialen naar wens zijn bevallen en goed te verwerken zijn.
Veel plezier gewenst van Charcoal...
Beste heer Knoops,
Veel plezier gewenst van Charcoal vlonderplanken.

Wim

Zeer snelle levering en komen hun afspraak na en een goed produkt

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor de mooie beoordeling Wim! Veel plezier gewenst van de Antraciet Design schutting.

Henny Comber

Schutting besteld en keurig netjes gebeld en geleverd. Ik had niet goed opgelost en was bouwpakket schutting waar ik geen zin in heb. Contact opgenomen moest formulier invullen en andere schutting... Schutting besteld en keurig netjes gebeld en geleverd. Ik had niet goed opgelost en was bouwpakket schutting waar ik geen zin in heb. Contact opgenomen moest formulier invullen en andere schutting bestellen. Zo gezegd zo gedaan.nu 1 week verder 5x email gestuurd 3x gebeld waar ze om me naam vroegen en binnen 3 seconden!!! Wisten ze te melden waar het om ging en wordt doorgestuurd naar administratie!!! Week verder helemaal niks.
Ik geef ze nog 24 uur de tijd om netjes te reageren (op advies Das Rechtsbijstand) om dan verdere maatregelen te nemen.
Conclusie ik heb iets verkeerds besteld ok
Maar ze adverteren met omruilen zonder vragen. Dat klopt ja maar ook zonder reactie om dit netjes af te handelen. Ik wacht nu inmiddels een week.
Ik ga ervan uit dat dit zsm opgelost wordt.
Henny Combee Amstelveen

Best heer Comber,
Erg jammer dat de verkeerde schutting besteld is en dat goed contact langer op zich heeft laten wachten. Dit is niet onze bedoeling.
Inmiddels hebben wij telefonisch...
Best heer Comber,
Inmiddels hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad en zijn wij overeengekomen dat morgen de bestelde schuttingdelen omgeruild gaan worden voor de nieuw uitgekozen schuttingdelen. Zo is dit alsnog naar wens opgelost.

Dollerdak

1,5 week geleden besteld, afgelopen woensdag binnen gekomen.

Planken goed verpakt.
Goede kwaliteit (redwood zwaardere kwaliteit)

Montage simpel, voor iemand met een...
1,5 week geleden besteld, afgelopen woensdag binnen gekomen.

Planken goed verpakt.
Goede kwaliteit (redwood zwaardere kwaliteit)

Montage simpel, voor iemand met een bouwtechnische achtergrond.
2 kids van 15 hebben meegeholpen en ook die hadden er geen moeite mee.

64 m2
2x 4 mtr x 8 mtr
Volle lengtes met dilatatie in het midden

Op dit moment kan ik alleen zeggen dat ik erg tevreden ben.
Misschien als enige verbeterpunten (maar dat zegt de autist in mij) zou ik misschien de schroefjes zwart zien ipv rvs kleur.

En koppelstukken voor de onderbalken zou het geheel nog steviger maken.
Niet dat het nu niet stevig genoeg voelt hoor.

Verder geen ervaring met het bedrijf zelf, alles gebeurde online.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie en uitgebreide beoordeling!
Dank voor deze mooie en uitgebreide beoordeling!
Goed om te lezen dat de montage goed te doen is geweest en dat de kinderen ook mee hebben kunnen helpen! Montage van al onze houtcomposiet materialen is voor de meeste mensen gelukkig goed te doen, anders kan er altijd nog contact opgenomen worden met ons of een van onze montagepartners.
De koppelstukken is een goede optie om bij onze leverancier bespreekbaar te maken.
Veel plezier gewenst van het nieuwe vlonderterras. Mogen wij hiervan nog een mooie foto ontvangen?

Rudger

Mooi product, bij klachten geven ze niet thuis

Beste Rudger,
Inmiddels hebben wij contact gehad en zijn wij tot een mooie oplossing gekomen.
Wij wensen je veel plezier van jouw schutting en hopelijk tot ziens!

C de Boer

Schutting besteld en alles volgens plan enigste bevestiging moesten alles voorboren dus zit veel tijd in schroeven wilden niet door aluminium palen heen
Verder alles TOP geregeld tevreden met...
Verder alles TOP geregeld tevreden met de levering

Beste heer de Boer,
Dank voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de levering naar tevredenheid is geregeld.
Wij zullen contact opnemen met onze leverancier om de...
Beste heer de Boer,
Wij zullen contact opnemen met onze leverancier om de mogelijkheid te onderzoeken om zelftappende schroeven mee te laten leveren bij de montagebeugels van de schutting.
Heel veel plezier gewenst van de Stone Grey schutting. Mogen wij hier nog een mooie foto van ontvangen?

Campsteyn Nico

Heb er ongeveer één jaar geleden , een bestelling geplaatst heel netjes verlopen volgens afspraak......ben er tevreden van !!!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor het schrijven van deze review Nico. Goed om te lezen dat alles nog steeds naar tevredenheid is. Mogen wij een mooie foto van de schutting ontvangen die inmiddels een jaar naar tevredenheid... Dank voor het schrijven van deze review Nico. Goed om te lezen dat alles nog steeds naar tevredenheid is. Mogen wij een mooie foto van de schutting ontvangen die inmiddels een jaar naar tevredenheid staat?
Nog vele jaren plezier er van gewenst.

Peter

Duidelijke info, heldere afspraken, correcte levering, mooie korting. Het totaalpakketje zeg maar.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor jouw review Peter. Goed om te lezen dat je tevreden bent met het geleverde totaalplaatje.
Veel plezier gewenst van de Wengé vlonderplanken! Stuur je nog een mooie foto door?