1918 beoordelingen

1918 Reviews

Gerard Scholte

Advies was uitstekend. Komen de gemaakte afspraken na. Aflevering van producten was goed. Goede prijsafspraken.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review Gerard! Fijn om te lezen dat het advies is naar wens is geweest.
Veel plezier van jouw nieuwe SPC vloer!

Joop Brom

Goed en correct en snel gehandeld.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling!
Veel plezier gewenst van de mooie tuindeur.

gertjan priest

Goede ervaring komen afspraken na je kunt er altijd terecht met vragen. bij mij waren ze 2 kleine dingen vergeten word gelijk geregeld volgende dag in huis

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Erg bedankt voor het schrijven van deze beoordeling Gertjan. Fouten worden af en toe gemaakt, gelukkig kon er snel geschakeld worden met het naleveren van de ontbrekende materialen.
Veel plezier...
Veel plezier gewenst van de schutting en vlonderplanken. Mogen wij nog een mooie foto verwachten van het eindresultaat?

Particulier

Het product ziet er gaaf uit en is van goede kwaliteit, duidelijk en goede service hebben wij ervaren.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Goed om te lezen dat de producten en service naar wens is.
Veel plezier gewenst van de Design schutting. Hopelijk tot een volgende...
Veel plezier gewenst van de Design schutting. Hopelijk tot een volgende keer.
Groet,

Brand

Prima, en goede service

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor het nemen van de tijd om deze beoordeling te schrijven. Goed om te lezen dat de service goed is bevallen. Mochten er nog punten zijn die wij kunnen verbeteren, horen wij dat... Dank voor het nemen van de tijd om deze beoordeling te schrijven. Goed om te lezen dat de service goed is bevallen. Mochten er nog punten zijn die wij kunnen verbeteren, horen wij dat graag.
Hopelijk tot een volgende keer.
Vriendelijke groet,

Jerry Norbury

Very positive

Hi Jerry,
Thank you for your review. Good to read that everything is considered positive.
Enjoy your new decking boards.
Best regards,

Elbert

Wij hebben een verandavloer besteld. Deze werd keurig op tijd geleverd en was makkelijk te leggen door de duidelijke beschrijving

Beste Elbert,
Dank voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat de nieuwe vlonder makkelijk te leggen was met de montagehandleiding. Mochten er nog tips zijn, horen wij dat graag.
Veel...
Beste Elbert,
Veel plezier gewenst er van!

pelgrims raymond

Heel goede service en correcte prijzen

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor het schrijven van deze beoordeling, Raymond. Wij staan voor goede service en scherpe prijzen, fijn dat dit zo ervaren is.
Veel plezier gewenst van de mooie Design schutting en SPC...
Veel plezier gewenst van de mooie Design schutting en SPC vloer!