1918 beoordelingen

1918 Reviews

De Mosput VOF

Prima kwaliteit van de goederen.

JNS Montage

Ondanks lockdown en afstand bewaren vriendelijk en snel handelen!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij nemen de nodige maatregelen om het Corona-virus zo min mogelijk de kans te geven. Afhalen of leveren van de bestelling is geen probleem!
Veel...
Veel plezier gewenst van de Antraciet vlonderplanken. Mogen wij nog een mooie foto ontvangen van het eindresultaat?

P.Knoops

Prima materialen en goede service.

Beste heer Knoops,
Dank voor deze mooie beoordeling. Goed om te lezen dat zowel de materialen als service naar tevredenheid zijn en de vlonderplanken makkelijk te verwerken waren.
Mogen wij...
Beste heer Knoops,
Mogen wij een mooie foto ontvangen van het eindresultaat van het vlonderterras? Hoe dan ook, veel plezier gewenst van de Charcoal vlonderplanken.

Hannon Fabienne

Behulpzaam

C. (Kees) van den Heuvel

Goed product; prima service; snelle afhandeling;

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor het nemen van de tijd om deze beoordeling te schrijven, Kees. Erg fijn om te lezen dat de producten, service en afhandeling naar tevredenheid zijn.
Veel plezier gewenst van de...
Veel plezier gewenst van de AntracietXL vlonderplanken.

Havinga

Persoonlijk, meedenken en maatwerk en plezierig contact

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Erg fijn om te vernemen dat het contact en service naar wens is.
Veel plezier van beide vlonderterrassen!

Lavish Nederland

Heel goed.

Michiel van der Sanden

Snelle en correcte levering van de vloerdelen

Beste Michiel,
Beste Michiel,
Bedankt voor deze mooie score! Goed om te lezen dat de snelheid omtrent de levering naar wens is geweest. Wanneer er ruimte bij de vervoerder is om zendingen sneller in te plannen, proberen wij dat altijd in overleg met de klant.
Veel plezier gewenst van de SPC vloer.

Van den Heuvel

Uitermate vriendelijk en vakkundig

Peter Vercauteren

Hier handelt men zoals het moet! Correct, snel, vriendelijk en ultrascherpe prijzen!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Erg bedankt voor deze mooie score Peter. Erg fijn om te mogen lezen dat de algehele service naar wens is. Alle materialen bieden wij tegen de scherpst mogelijke prijzen aan!
Stuur je nog een...
Stuur je nog een mooie foto door van het eindresultaat van de Design schutting? Hoe dan ook, heel veel plezier er van gewenst.
Vriendelijke groet,