1918 beoordelingen

1918 Reviews

Gert

Goede kwaliteit en alles goed verlopen met bestelling

Paul Levisohn

Excellent.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Thank you for your review Paul. We wish you a lot of pleasure from your fence and door.
Do you send some nice photos when everything is ready?
Best regards,

Ralph Grinwis

Goede levering en een hele vriendelijke chauffeur!

Anita Thakoerdat

Prima service! Correcte levering. Composiet schutting zeer naar wens.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie beoordeling Anita! Goed om te lezen dat de service, levering en composiet schutting naar wens is.
Veel plezier hier van gewenst.

Pater Predictus

Perfect geregeld! Altijd tevreden wanneer ik hier iets bestel!

J.willems

Netjes optijd

Gerard Wierink

Goede en vlotte service

Goed .... goeie spullen ..... goede website .. mag wel wat vriendelijker aan de telefoon

Beste,
Dank voor het schrijven van de beoordeling. Het contact aan de telefoon zullen wij intern gaan bespreken om dit te verbeteren.
Veel plezier gewenst van de Design...
Beste,
Veel plezier gewenst van de Design schutting!

Henk

Heel positief. Goede voorlichting in de showroom en na bestelling alles goed en netjes volgens afspraak geleverd/ Kwaliteit van schutting voldoet helemaal aan onze verwachting/

Beste Henk,
Hartelijk dank voor deze mooie review. Goed om te vernemen dat de voorlichting in de showroom is bevallen en de materialen aan de verwachting voldoen.
Stuurt u nog een mooie foto...
Beste Henk,
Stuurt u nog een mooie foto door van het eindresultaat? Hoe dan ook heel veel plezier gewenst van de TopLine schutting!

verslijpe

Alles vlot en netjes geleverd top service

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie beoordeling. Goed om te lezen dat de levering naar wens is verlopen.
Veel plezier gewenst van de nieuwe schutting!