1918 beoordelingen

1918 Reviews

Geen bedrijf

Zeer goed

Heurterre jean

Vlot en op tijd geleverd. Waren wel onderdelen vergeten mee te geven!

GWM Rombouts

Alles conform afspraak geleverd.

Beste heer Rombouts,
Beste heer Rombouts,
Dank voor de geschreven review. Fijn om te lezen dat alles conform afspraak bij u geleverd is. Mochten er nog punten zijn waarin wij kunnen verbeteren, horen wij dat graag.

Diana de Jong

Zeer tevreden! Snelle antwoorden, snelle levering en meedenkend

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor je mooie beoordeling Diana! Goed om te lezen dat je zeer tevreden bent over alles.
Veel plezier gewenst van je schutting en straks ook van je nieuwe vlonderterras!
Hartelijke...

Francies

Zeer productief, indicatief, voorkomt problemen, zeer goed geleverd, 1plank klein stukje af, bij zo’n lange planken is dit een dikke bravo waard.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie beoordeling Francies. Goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen.
Wij wensen je veel plezier van rabatdelen.

T. Tuinstra

Goed advies, denken mee, en keurige levering

Beste heer Tuinstra,
Dank voor de mooie review. Goed om te lezen dat het advies naar wens is geweest.
Heel veel plezier van de extra brede Teak vlonderplanken.

M van vliet

Snelle levering en probleem opgelost na overleg

Dudescon B.V.

Prima service, kwalitatief hoogwaardige producten!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier van de Modulaire tuindeuren.

delien patrick

Vriendelijke mensen en supersnel geleverd.gewoonweg TOP

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Bedankt voor deze mooie review Patrick. Goed om te lezen dat je tevreden bent over ons en de levering!
Stuur je nog een mooie foto door van zowel de Stone Grey als de Antraciet Design schutting?
Heel veel plezier er van gewenst!