1918 beoordelingen

1918 Reviews

JB All Service BV

Prima service en goede prijs/kwaliteitverhouding

Dag Jacco,
Dank voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat de service en prijs/kwaliteit naar wens is. Dank ook voor de mooie opdracht.
Succes met de montage en hopelijk tot...
Dag Jacco,
Succes met de montage en hopelijk tot ziens!

S Friese

Vriendelijk, behulpzaam, goede selectie

Beste mevrouw Friese,
Dank voor de mooie beoordeling. Goed om te zien dat de vriendelijkheid en behulpzaamheid naar wens is.
Veel plezier gewenst van de mooie schutting en hopelijk tot...
Beste mevrouw Friese,
Veel plezier gewenst van de mooie schutting en hopelijk tot ziens.

Jorg geenen

Super goede kwaliteit van materiaal en communicatie voor de levering en levering zelf was dik in orde

Bolwijn

Heel fijn bedrijf. Perfect produkt!
Wij hebben er pvc laminaat gekocht.

Ricardo

Prima bedrijf. Dame in de showroom dacht met ons mee en was eerlijk. Een sms voorafgaand aan de levering. Ook nabestelling was prima, ondanks dat we de pech hadden dat de producten niet meer... Prima bedrijf. Dame in de showroom dacht met ons mee en was eerlijk. Een sms voorafgaand aan de levering. Ook nabestelling was prima, ondanks dat we de pech hadden dat de producten niet meer voorradig waren. Goede prijs voor prima kwaliteit. Vriendelijke mensen, prima telefonisch bereikbaar en per mail.

Dag Ricardo,
Dank voor je review. Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn collega. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het materiaal en onze bereikbaarheid.
Wij wensen je veel...
Dag Ricardo,
Wij wensen je veel plezier van je schutting en vlonderplanken!

H. Isenia

Prettig en klantvriendelijk

RIFA klein onderhoud

Een goed product, alleen kan een bestelling beter en meer gesmeerd lopen , wat ik kan beoordelen is het de communicatie binnen jullie organisatie Mvg Frenk Nijenhuis

Beste Frenk,
Dank voor het delen van jouw ervaring. Goed om te lezen dat de producten naar tevredenheid zijn.
Beste Frenk,
Wij proberen ons te verbeteren waar nodig. Mochten er tips of op-/aanmerkingen zijn, horen wij dat uiteraard graag.
Veel plezier gewenst van het vlonderterras.

H. Keurentjes

Heel positief

Hoveniersbedrijf Minderhoud

De materialen snel geleverd tegen een scherpe prijs. De communicatie verloopt soepel en er word snel gereageerd.