1918 beoordelingen

1918 Reviews

JFWM Vis

Goede afspraak en levering

Patrick

Het bedrijf is als zeer prettig ervaren snel geleverd en mooie schuttingen

Dag Patrick,
Dank voor het delen van jouw ervaring. Goed om te vernemen dat de levering en materialen naar wens zijn.
Veel plezier gewenst van de Stone Grey schutting.
Hartelijke...
Dag Patrick,
Veel plezier gewenst van de Stone Grey schutting.

j.w.f. A mels

Hartelijk bedankt voor de levering van de schutting delen.
alles was perfect verpakt en prima in orde.
Hartelijk bedankt voor de levering van de schutting delen.
alles was perfect verpakt en prima in orde.
Alles staat nu ,en hierbij het eind resultaat. Henderson levert alles mooi op tijd ,en in goede condities TOP en hartelijk bedankt.

Beste heer Amels,
Dank voor de mooie beoordeling. Goed om te vernemen dat alles goed verpakt geleverd is en het eindresultaat naar tevredenheid is.
Veel plezier gewenst van de mooie TopLine...
Beste heer Amels,
Veel plezier gewenst van de mooie TopLine Stone Grey schutting. We zijn benieuwd naar het eindresultaat met de verlichting!

Veronica

Ervaren medewerkers, goed advies en snelle levering

Beste Veronica,
Dank voor de mooie beoordeling. Goed om te lezen dat het advies naar wens is geweest en de IPE vlonderplanken snel geleverd zijn.
Veel plezier hiervan gewenst.
Hartelijke...
Beste Veronica,
Veel plezier hiervan gewenst.

Peter Vercauteren

Dik in orde allemaal! Aanrader!!!

Gijs Eerdman

Louter positief, goede en snelle levering. Prijs / kwaliteit produkten is erg goed. Ik heb een zeer goede service ervaren, toen er in de afgeleverde partij twee beschadigde delen zaten. Word... Louter positief, goede en snelle levering. Prijs / kwaliteit produkten is erg goed. Ik heb een zeer goede service ervaren, toen er in de afgeleverde partij twee beschadigde delen zaten. Word zonder te ouwehoeren gewoon geruild. Wordt op de chat gelijk en eerlijk te woord gestaan. Men doet geen beloftes die men niet nakomt. Ik heb het allemaal beleefd. Mijn schuurtje dat van ellende in elkaar zakte, staat er weer fris bij en dat voor een paar honderd euro's. Zeer makkelijk te verwerken materiaal. Een perfect bedrijf, waar ik vaker gebruik van zal maken. Gijs Eerdman, de Meern.

Beste Gijs,
Beste Gijs,
Dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat de ervaring en service naar wens is geweest. De complimenten zullen onder het personeel gedeeld worden.
Heel veel plezier gewenst van de vernieuwde schuur. Mogen wij hiervan ook nog wat mooie foto's ontvangen?

Sollie

Volledige, zorgvuldige en snelle levering van de bestelde producten.

Franky

Alles vlot verlopen

Beste Franky,
Dank voor de review en goed om te zien dat alles vlot verlopen is.
Veel plezier gewenst van het vlonderterras en hopelijk tot ziens!

Nieuwenhuijzen

Hele goede ervaring meedenken,service,fijn geholpen in de showroom,goede prijs kwaliteit verhouding

Beste heer Nieuwenhuijzen,
Beste heer Nieuwenhuijzen,
Dank voor het delen van de ervaring en het schrijven van de review. Goed om te lezen dat de service naar wens is, evenals de hulp in de showroom en de kwaliteit van de materialen.
Veel plezier gewenst van de mooie TopLine schutting.

Wolf

Prima geholpen aan de telefoon door Bas. Hij heeft mij alles uitgelegd waarom onze vlonderplanken nog niet waren geleverd. Dit noem ik nou service. Nu nog even tot eind november wachten op onze... Prima geholpen aan de telefoon door Bas. Hij heeft mij alles uitgelegd waarom onze vlonderplanken nog niet waren geleverd. Dit noem ik nou service. Nu nog even tot eind november wachten op onze vlonderplanken en dan kunnen we snel beginnen met de tuin. We kijken er naar uit.