1918 beoordelingen

1918 Reviews

G. Scheffers

Wij hebben onze recreatie bungalow een nieuw jasje gegeven met rabatdelen van Henderson Living. Deugdelijk materiaal en en prachtige uitstraling en makkelijk te verwerken, TOP!

John en Yvonne Broeders-mutsaers

Fijn bedrijf

F dijk

Ik had het Dinsdagsmiddag besteld en woensdagmiddag is het al bij ons thuis afgeleverd

J. Mazereeuw

Zeer goede ervaring

F. Gouma

Mooie materialen en uitstekende service

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste heer Gouma,
Dank voor het schrijven van de review. Mooi dat de materialen en service naar tevredenheid zijn.
Veel plezier gewenst van de Dark Grey vlonderplanken.
Hartelijke...
Beste heer Gouma,
Veel plezier gewenst van de Dark Grey vlonderplanken.
Hartelijke groet,
Bas

E. van Egmond

Schuttingen bestelt, en omdat ze in de aanbieding waren en ze nog niet geplaatst konden worden. Werden ze na een maand keurig op afspraak geleverd.
Goed verpakt, telefonisch tips ontvangen,...
Goed verpakt, telefonisch tips ontvangen, keurig afgeleverd door een sympathieke chauffeur. Ik ben super tevreden met dit bedrijf.

Groeten van E van Egmond.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste mevrouw van Egmond,
Dank voor de mooie beoordeling. Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen.
De complimenten zullen aan de betreffende chauffeur/vervoerder doorgegeven...
Beste mevrouw van Egmond,
De complimenten zullen aan de betreffende chauffeur/vervoerder doorgegeven worden.
Veel plezier gewenst van de Bankirai TopLine schutting.
Hartelijke groet,

Onze bestelling word week 2 geleverd

Heb geen bedrijf

Super netjes

Shopper

Tevreden over service en het materiaal heeft mooie uitstraling