1918 beoordelingen

1918 Reviews

j van der splinter

Supplie

We zijn zeer tevreden over de kwaliteit de service de klantvriendelijkheid, bereikbaarheid en snelle levering TOP!!! Een dikke 10 voor bedrijf Henderson

Beste mevrouw Supplie,
Beste mevrouw Supplie,
Dank voor het schrijven van de mooie beoordeling en dank voor het delen van het mooie eindresultaat. Goed om te lezen dat de kwaliteit en onze service naar tevredenheid is.
Heel veel plezier gewenst van de mooie TopLine schuttingen.

Kim

Snelle en correcte service. Volgende dag al geleverd naar België(na ontvangst van betaling). Super?

Hoi Kim,
Hoi Kim,
Dank voor je mooie review en goed om te lezen dat je blij bent met de snelle levering. Wanneer er tijd en ruimte is op de geplande routes, proberen wij alles zo snel mogelijk in te plannen.
Veel plezier gewenst van je TopLine schutting.

partukejier

Snel en goed afgehandeld

Adviesbureau Zeker Bouwen BV

Is zeer goed bevallen. Materiaal is correct en op tijd geleverd en van goede kwaliteit.

Beste heer,
Beste heer,
Dank voor het schrijven van de mooie beoordeling en het toesturen van het mooie eindresultaat. Goed om te lezen dat zowel de levering als kwaliteit van het materiaal goed bevalt.
Veel plezier gewenst van de nieuwe steiger.

Baekelant Michel

Heeft eventjes geduurd voor we een mailtje terugkregen, maar verder geen opmerkingen over dit bedrijf, producten zijn netjes afgeleverd en prijs- kwaliteit ok.

John

Prima afspraken, keurig op tijd geleverd, levering in prima staat. Alleen maar positief

Evert Van 't Land

Goed en snel geleverd .

René Braaksma

Zeer goed geholpen vlotte levering en het eindresultaat mag er zijn

Beste René,
Dank voor de mooie beoordeling. Goed om te lezen dat de levering vlot verlopen is en het eindresultaat naar tevredenheid is. Mogen wij hiervan nog een mooie foto ontvangen?
Veel...
Beste René,
Veel plezier gewenst van de Light-Grey Co-extrusion vlonderplanken.