1918 beoordelingen

1918 Reviews

Privé

Heel goede ervaring

P Hanssen

Prima,alles bezorgd als afgesproken. Service was ook geweldig,nadat ikzelf een foutje had gemaakt.

Letty de Tombe

Online besteld. Snel geregeld. Gebeld voor afspraak bezorging. Prima

Beste Letty,
Dank voor het schrijven van de mooie beoordeling. Goed om te lezen dat alles snel en goed geregeld is.
Heel veel plezier gewenst van de mooie Design schutting.
Hartelijke...
Beste Letty,
Heel veel plezier gewenst van de mooie Design schutting.

Beenaerts Camiel

Voor de bestelling heb ik alles via email kunnen regelen, door mijn plan om de vlonderplanken te kunnen plaatsen te laten berekenen en aan de hand van de vierkante meters heb ik mijn terras kunnen... Voor de bestelling heb ik alles via email kunnen regelen, door mijn plan om de vlonderplanken te kunnen plaatsen te laten berekenen en aan de hand van de vierkante meters heb ik mijn terras kunnen plaatsen waarvoor dank

Marjan Schorpion

Heel goed service.
Heel goed service.
Composiet planken gekocht redwood. Twee torck bitjes bijbesteld. Afspraken correct nagekomen. Vriendelijke contacten. Kwaliteit voorlopig zeker in orde. Zeer mooi resultaat ?

Beste Marjan,
Bedankt voor het schrijven van de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat de afspraken correct nagekomen zijn en de contacten met ons goed zijn bevallen.
Veel plezier gewenst...
Beste Marjan,
Veel plezier gewenst van het mooie Redwood vlonderterras.

Marcel

Heel mooie vlonderplanken van goede kwaliteit waar onze spa uitstekend op staat. vriendelijk personeel die heel hulpvaardig zijn.
ze hebben een kleine maar prima showroom. Alleen jammer dat...
ze hebben een kleine maar prima showroom. Alleen jammer dat transport zo duur is zodat ik erheen moest rijden wat goedkoper en sneller is. verder zijn we heel blij mooie en goede planken.

Beste Marcel,
Beste Marcel,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Mooi om te lezen dat de vlonderplanken goed bij jullie spa liggen en dat de hulpvaardigheid/vriendelijkheid van ons personeel naar wens is.
Gezien de zeer scherpe prijzen en minimale marges waarmee wij werken én de transportkosten die vanwege het groot transport doorbelast worden, vragen wij iedere klant een vergoeding hierin. Hiervoor hanteren wij het scherpst mogelijke tarief. Gelukkig is het afhalen van de materialen ook mogelijk in ons magazijn in Zeewolde en kan dit, zoals aangegeven, vaak sneller dan de levering.
Heel veel plezier gewenst van de TeakXL vlonderplanken.

Jan M. Schouten

Uitstekende ervaring. Snelle en prima levering.

zagros

Betrouwbaar, goede service, zeker aan te raden.

dorus jacobs

Zeer goede service, afspraken nagekomen en communicatie t.a.v. afleveren materialen.