1918 beoordelingen

1918 Reviews

Roselien Willems

Heel goede service.

Henk van Hoof

Correcte levering volgens afspraak tegen een scherpe prijs.

A. Jansen

Het hele plaatje klopte, van de website tot de bestelling en levering.

van Maanen

Prima aanlevering, nog wel een opmerking ik heb per post op 4 October 2 T-set ophangbeugels retour gestuurd helaas nog geen creditnota van u ontvangen.
Vriendelijke groet,
Th v Maanen

Beste heer van Maanen,
Dank voor de geschreven review. Goed om te vernemen dat de aanlevering naar wens is verlopen.
De terugbetaling van de geretourneerde ophangbeugels is reeds in orde...
Beste heer van Maanen,
De terugbetaling van de geretourneerde ophangbeugels is reeds in orde gemaakt. Voor de volledigheid stuur ik de creditnota nogmaals per mail toe.
Veel plezier gewenst van de Design schutting.

Timmer

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen!
De 2 bestellingen waren niet samen gevoegd wat later bleek bij het verrekenen.

joy

Zeer positief,en je word heel goed geholpen,en zeker complimenten aan de bezorger,en de composietschuttingen zou ik zeker aanraden om het daar te kopen ,het is van zeer goede kwaliteit en heel mooi.

Beste Joy,
Dank voor het schrijven van de review. Goed om te lezen dat de service bij ons op locatie naar tevredenheid is. De complimenten zijn doorgegeven aan de betreffende chauffeur.
Veel...
Beste Joy,
Veel plezier gewenst van de mooie Stone Grey schutting.

Kim Bruyninckx

Snelle en vlotte leveren goede service

Raymon Linders

Heel goed we hadden een klein foutje gemaakt in onze bestelling de andere dag kregen we een telefoontje of de bestelling wel goed was. Dit werd gelijk gecorrigeerd

Beste Raymon,
Beste Raymon,
Dank voor het schrijven van de review. Wanneer wij bij bestellingen constateren dat er mogelijk iets af wijkt, nemen wij graag contact met de betreffende klant op om er zeker van te zijn dat de juiste materialen besteld zijn.
Veel plezier gewenst van de schutting.

Gerard Raterink

C. van Tilborg

Na eerst een goed telefonische informatie, bestelling geplaatst, waarna een snelle levering plaatsvond.
Bestelling afdoende beschermd verpakt.