1918 beoordelingen

1918 Reviews

Jean Paul van Dok

Goede en snelle service

André Streng

Heel goede ervaring, snelle en correcte levering

W.Palma

Mijn ervaring met dit bedrijf was uitstekend

Delbaere Glenn

Wat een service ?

F.J. Buitendijk

Prima snelle nette levering, mooie schutting

Hanzel

Prima en duidelijke bestelsite. De levering is keurig op de afgesproken tijd geleverd en de kwaliteit van het geleverde materiaal dik in orde. Zeker een aanbeveling waard.

BRUSSEEL DANIEL

Terrasvlonderplanken besteld bij dit bedrijf en super goed geholpen door een medewerker van de firma. Alle email werd super snel en professioneel beantwoord. De levering werd gedaan door een... Terrasvlonderplanken besteld bij dit bedrijf en super goed geholpen door een medewerker van de firma. Alle email werd super snel en professioneel beantwoord. De levering werd gedaan door een externe firma maar ook was TOP. Mijn volgende bestelling doe ik alvast bij Henderson Living.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste Daniel,
Dank voor het schrijven van de mooie review en het delen van het mooie eindresultaat van het terras met de Stone Grey vlonderplanken.
Goed om te lezen dat alles naar wens is...
Beste Daniel,
Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat de volgende bestelling weer bij ons geplaatst zal worden.
Veel plezier er van gewenst.
Hartelijke groet,
Bas

Klinkenberg

Zeer goed

Kroon Tuinverzorging v.o.f.

Goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijke mensen. Levering op voorkeursdag was even moeilijk, na overleg toch mogelijk, uiteindelijk werd alles nog eerder geleverd omdat dat de transporteur... Goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijke mensen. Levering op voorkeursdag was even moeilijk, na overleg toch mogelijk, uiteindelijk werd alles nog eerder geleverd omdat dat de transporteur toch beter uitkwam. Was voor ons niet echt een probleem.