1918 beoordelingen

1918 Reviews

Tim Mooibroek

Zeer correct te woord gestaan in de showroom. Goed advies gekregen en planken gelijk meegenomen omdat deze op voorraad lagen. Mooie producten van zeer goeie kwaliteit!!

Zoad

Super goed bedrijf

Ramon

Zeer goede levering en bijzonder hoge kwaliteit producten

Maurice van den Braak

Top !

Mike Koning

De bestelling geplaatst in de showroom, werden goed geholpen en er werd mee gedacht. Uiteindelijk gekozen voor de brede composiet delen en wat zijn we daar blij mee! Zelf gelegd met de door hun... De bestelling geplaatst in de showroom, werden goed geholpen en er werd mee gedacht. Uiteindelijk gekozen voor de brede composiet delen en wat zijn we daar blij mee! Zelf gelegd met de door hun geleverde schroeven en clips, kind kan de was doen!

Zoad

Top bedrijf met kundig advies

Daan Henstra

Gekozen voor een all-in pakket met extra brede planken. Levering was zelfs een dag eerder al mogelijk dan afgesproken, dat kwam goed uit. Bij het leggen hadden we wat tegenslagen en uitdagingen.... Gekozen voor een all-in pakket met extra brede planken. Levering was zelfs een dag eerder al mogelijk dan afgesproken, dat kwam goed uit. Bij het leggen hadden we wat tegenslagen en uitdagingen. Perfect geholpen met deskundig advies en klantgerichte afhandeling.
Het eindresultaat is top!

r.Barendregt

Goede service en snellenette levering schuttingen netjes aangeleverd

Theo Voeten

Ben over het algemeen tevreden, maar vind de klantenservice wat gemakzuchtig.

Peter

Meer dan prima!