1918 beoordelingen

1918 Reviews

Ruben Verwilligen

Goede ervaring ,, super fijne mensen ,, leggen alles goed uit

Fam Frens

Goed advies voor de aankoop van schutting.
Vriendelijk geholpen.
De afspraken zijn keurig nagekomen.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Bedankt voor deze review familie Frens. Veel plezier van onze producten en hopelijk tot ziens.
Ruud

R. Kerkhoven

Vlotte levering, jammer dat palen krom zijn waardoor plaatsen poortdeur enig extra werk koste.

Beste heer Kerkhoven,
Beste heer Kerkhoven,
Goed om te lezen dat de levering van de schutting vlot is gegaan. Jammer dat de montage van de tuindeur wat extra werk heeft gekost vanwege een kromming in de tuinpalen. Het is algemeen bekend dat de houtcomposiet palen enigszins werken/uitzetten met temperatuurschommelingen. Bij de aluminium palen is dit niet het geval
Gelukkig hebben wij hierover al mailcontact met elkaar gehad en is er een mooie oplossing gekomen.
Veel plezier gewenst van de schutting!

Klusbedrijf Stutvoet

Kwaliteit is prima van de composiet vlonder.
Behulpzaamheid van het personeel was slecht.

Beste Petro,
Beste Petro,
Dank voor het schrijven van de review en goed om te lezen dat de kwaliteit van de materialen naar wens is. De behulpzaamheid zullen wij hier intern gaan bespreken zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Veel plezier gewenst van de Stone Grey vlonder.

EHITD

Mooie spullen! Service mag wat beter. Kreeg een pallet met materiaal voor m'n neus gezet en moest me maar zien te redden. ( Met een temperatuur van 35°)
2 minuten van de heftruck af komen om...
2 minuten van de heftruck af komen om het samen even op de aanhanger te leggen was kennelijk te veel.

Beste heer, mevrouw,
Dank voor het schrijven van de review en goed om te vernemen dat de vlonderplanken naar wens zijn.
In ons hoogseizoen is het erg druk. Advies is dan ook om met 2 man af...
Beste heer, mevrouw,
In ons hoogseizoen is het erg druk. Advies is dan ook om met 2 man af te komen halen zodat de spullen zelf ingeladen kunnen worden. Toch zullen wij dit hier bespreekbaar maken om dit voor de toekomst te kunnen verbeteren.
Veel plezier gewenst van de vlonderplanken!

Rene Timmer

Prima afspraken mee te maken, klopt allemaal, zouden alleen wat behulpzamer kunnen zijn als je de goederen afhaalt en dan bedoel ik kort helpen bij opladen.

Beste heer Timmer,
Beste heer Timmer,
Dank voor het schrijven van de review. Goed om te lezen dat er goed afspraken te maken zijn. De hulp omtrent het afhalen zullen wij hier intern gaan bespreken om dit te kunnen verbeteren.
Veel plezier gewenst van de TopLine schutting.

Harm bult

Redelijk tot goed

Beste Harm,
Dank voor de review. Mochten er nog punten zijn waarin wij kunnen verbeteren, zodat wij van goed naar beter kunnen groeien, horen wij dat graag.
Veel plezier gewenst van de mooie...
Beste Harm,
Veel plezier gewenst van de mooie vlonder!

Burema

Levering snel en correct en kwaliteit naar wens

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Goed om te horen. Nog vele jaren plezier van onze producten gewenst.
Ruud

Niek Weber

Wij kwamen even informeren voor een vlonderterras en een half uur later waren we zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd en hadden we een vloer gekocht. Zeer snelle levering en perfect geholpen met... Wij kwamen even informeren voor een vlonderterras en een half uur later waren we zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd en hadden we een vloer gekocht. Zeer snelle levering en perfect geholpen met naar de tuin brengen. Zeer goed ervaring met dit bedrijf!