1918 beoordelingen

1918 Reviews

klusbedrijf niyaz

Broek gekocht

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Heel fijn om beoordeeld te worden met een 9/10. Daar zijn we trots op. In onze administratie vinden we echter geen verkopen van broeken terug. Alsnog veel plezier ervan en tot ziens in... Heel fijn om beoordeeld te worden met een 9/10. Daar zijn we trots op. In onze administratie vinden we echter geen verkopen van broeken terug. Alsnog veel plezier ervan en tot ziens in Zeewolde!
Hartelijke groet,
Henderson Creative Living

Richard

Duidelijk en klantvriendelijk

Goede afstemming qua bepaling levertijd. Prima producten: composieten vlinder gemaakt.

Knaapen

Hele goede service en echt klantgericht

Jonker

Goede service, was wat verkeerd bezorgd werd direct chauffeur gestuurd om het om te ruilen top ?

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Fijn dat jullie tevreden zijn over de snelle oplossing. Wij zullen dit delen met de chauffeur in kwestie.
Hartelijke groet,
Ruud

Twan Voogd

Wij zijn super tevreden met alles. Na foutieve levering hebben jullie een TOPservice uitgevoerd. Fouten maken is menselijk, maar hoe deze door Henderson Living worden opgelost, is boven natuurlijk!

A.G.van Dijk

Uitstekende swervice! Had i.v.m. beschadiging maar 2 korte planken nodig. Formeel zou ik die online moeten bestellen, maar omdat ik ruim 100 km van het bedrijf vandaan woon en die dag in de buurt... Uitstekende swervice! Had i.v.m. beschadiging maar 2 korte planken nodig. Formeel zou ik die online moeten bestellen, maar omdat ik ruim 100 km van het bedrijf vandaan woon en die dag in de buurt was, kon ik de planken toch ophalen. Dat noem ik klantgericht denken!

Bart

De klantenservice is erg vriendelijk en de website is goed. De prijs is ook erg aantrekkelijk. Wat mij tegen viel is de onderregels van de composiet vlonders. Ze liggen niet stevig vast ondanks veel... De klantenservice is erg vriendelijk en de website is goed. De prijs is ook erg aantrekkelijk. Wat mij tegen viel is de onderregels van de composiet vlonders. Ze liggen niet stevig vast ondanks veel schroeven en waterpas leggen. Het klikt en klakt overal nog. Onderregels zijn van zacht materiaal en hol van binnen. We hebben voor een deel gewoon geimpregneerd hout gepakt en dat deel ligt veel steviger. Voor minder geld.