1918 beoordelingen

1918 Reviews

Romulo M Penner

Good product, fast delivery

Super goeie service. Van zowel de verkopende mensen als de mensen die de bestelde goederen afleveren

Goed geadviseerd. Snel geleverd.
Mooi eindresultaat.

Nadja

Snel, goed product, dik tevreden

Schutting gekocht, helaas zeer slordig geproduceerd en lage kwaliteit, valt zeer tegen, zeker tov de (juist goede) schuifdeursystemen.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste Roy,
Beste Roy,
Erg vervelend dat je niet tevreden bent over de geleverde materialen. Na het contact dat wij gehad hebben blijkt dat het om de tuindeur gaat die niet naar wens is. Hierover is een duidelijke uitleg gegeven vanuit jouw kant en gelukkig is dit door de monteur goed op kunnen lossen en hangt de tuindeur inmiddels.
Wij zullen dit doorgeven aan onze leverancier, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.
Wij wensen je veel plezier van je schutting én de nieuwe Solar LED lampjes!
Hartelijke groet,
Bas

Marcel Derix

We hebben advies gevraagd over de aanleg van een terras van composiet planken en uiteindelijk hebben we de vloer besteld.
Meerdere keren contact gehad en steeds een goed en duidelijk advies...
Meerdere keren contact gehad en steeds een goed en duidelijk advies gekregen. Bij het zelf aanleggen bleek er te weing schroeven in de verpakking van de clips te zitten. Werd gelijk gratis opgelost door 150 shroeven de andere dag te laten bezorgen.

M. Van Marion

Goede service, snelle levering. Komt afspraken na.

Ruby Derksen

Vriendelijk personeel en goed advies via de telefoon en email

Na foute levering schroeven. Snelle levering nieuwe schroeven, volgende dag.

Jan van den Bogaard

Servicegerichte organisatie met een perfect product