Offerte
Nazorg
Communicatie

Haman

Fam. Haman - Lotharingen - Utrecht

Professionaliteit dat Hoek laat zien is erg fijn en wekt vertrouwen. Met name de geschetste planning en einddatum die strak gevolgd wordt en makkelijk gehaald.

Familie van Beloois

Wij zouden Hoekbouw ook aanbevelen bij anderen.

afspraken nakomen, planning, nazorg, persoonlijke benadering.

Netjes gewerkt!

Wij zijn zeer tevreden met de manier van werken van Hoek Bouw. Vriendelijke, rustige mensen die hun afspraken nakomen en je goed op de hoogte houden wanneer ze wat gaan doen.

Ze weten waar ze mee bezig zijn.

Guurtje Van Sloten

Hoek Bouw is ons zeer goed van dienst geweest bij het bouwen van een serre. Alle afspraken zijn netjes nagekomen en het eindresultaat is prachtig.

Zeer professioneel, vriendelijke en deskundige medewerkers, snelle oplevering

Peter Heijstek

Netjes, deskundig en vakbekwaam. Alle werkzaamheden waren goed gepland. Zoveel mogelijk gebeurde alles in overleg met ons als klant. Nette medewerkers in dienst, geen grove woorden of taakgebruik de... Netjes, deskundig en vakbekwaam. Alle werkzaamheden waren goed gepland. Zoveel mogelijk gebeurde alles in overleg met ons als klant. Nette medewerkers in dienst, geen grove woorden of taakgebruik de gehele dag, wat in de bouwwereld wel eens anders is.

Netheid, deskundigheid.

In één woord geweldig!

vakkundigheid, meedenkend

Wailen

Wij hebben een dakterras laten uitbouwen tot een grotere kamer en een binnemuur laten verplaatsen. Maandag begonnen en dinsdag zat het dak er op en was de boel waterdicht. Dit kwam goed uit omdat... Wij hebben een dakterras laten uitbouwen tot een grotere kamer en een binnemuur laten verplaatsen. Maandag begonnen en dinsdag zat het dak er op en was de boel waterdicht. Dit kwam goed uit omdat het in de avond ging regenen. De werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd volgens planning. We zijn erg tevreden met het resultaat. Martin en zijn collega's hebben ons goed geholpen. Met de oplevering heeft hij nog de mouwen opgestroopt om een aantal kleine dingetjes te verhelpen, top!

- Strakke planning, waardoor de doorlooptijd van de werkzaamheden kort is gehouden.
- (bijna) alles volgens planning uitgevoerd
- we zijn netjes en vriendelijk geholpen.