Remco Makkenze-Hogenbirk

Prima service. Juiste onderdelen, makkelijk vindbaar en een eenvoudig en duidelijk bestelproces. Onderdelen werden netjes binnen de gecommuniceerde periode geleverd. Top!

Doet wat ze beloven.

Geen.

C Nedergeest

Precies Geleverd wat besteld. En zeer snel.

Website is s goed, goede filtering mogelijk (zou nog beter kunnen), correcte artikel beschrijving van nu. En ze hebben nog wel eens artikelen die ze nergens anders hebben zoals losse Miche kransjes

Filtering zou nog uitgebreider kunnen, bijv kettingbladen op BCD (en aantal gaten)

Fua Kyew

Veelzijdig

Gratis verzending boven €100,- binnen Nederland

Marion

Snelle levering.
Na telefonisch contact omdat mijn e mail niet klopte werd dit snel opgelost. Netjes mail gekregen met alsnog factuur
Volgende dag al in huis.

Ronald

Goede prijs, snel reageren op contact. Snel geleverd.

Zie boven

Ga zo door!

Matty Vereecken

Goede ervaring. Enkel hadden jullie eigen mailadres met DHL meegegeven waardoor de track and trace niet werkte. Moest mijn pak ik een locker afhalen en geen qr code ontvangen doordat jullie eigen... Goede ervaring. Enkel hadden jullie eigen mailadres met DHL meegegeven waardoor de track and trace niet werkte. Moest mijn pak ik een locker afhalen en geen qr code ontvangen doordat jullie eigen mail hadden opgegeven ipv mijn mailadres. Voor de rest alles prima.

Voorraad
Snelle verzending

Aandacht geven aan ingeven informatie verzending, gebruik mailadres van koper ipv verkoper voor track and trace

Aswin Bunnik

Snelle levering, goede communicatie

Goede communicatie

Afmetingen van het zadel aangeven. Het was iets smaller dan verwacht.

X

Levering volgens afspraak maar wel duur!

Leveren wat besteld is.👍

Lagere prijs, duurder dan enkele andere webshops!

Lodewyckx Guido.

Die is positief.

Veel keus.

Indien mogelijk scherpere prijs?

Hollandbikeshop.com

Het gaat om een gelijktijdige bestelling van twee buitenbanden en twee binnenbanden. Levering in twee aparte dozen.

Bestelling verloopt gemakkelijk en snel; het proces is intuïtief .
Productinformatie is goed. De levering is zeer vlot en de communicatie daarover is prima.

De doos met de buitenbanden was enorm groot, had kleiner kunnen zijn. De binnenbanden hadden er sowieso bij gekund.