Nijkamp Robert

Vriendelijke te woord gestaan en netjes geholpen

Vriendelijke mensen en super geholpen

Nynke

Een stoeltje gekocht alleen was het me niet duidelijk dat er nog een adapter bij moest om hem achterop te kunnen monteren.

Snel geleverd

Duidelijke uitleg over montage en dus extra materiaal wat nog los aangeschaft moet worden waardoor het duur wordt.

Ivo

Groot assortiment. Meestal moest ik voor de bijzondere onderdelen in Duitsland bestellen. Wel een minpunt, er staat vaak levering 1 tot 2 werkdagen. In mijn geval zondag besteld, donderdag geleverd.... Groot assortiment. Meestal moest ik voor de bijzondere onderdelen in Duitsland bestellen. Wel een minpunt, er staat vaak levering 1 tot 2 werkdagen. In mijn geval zondag besteld, donderdag geleverd. Niet erg, maar geen 1 tot 2 werkdagen.

Groot assortiment

Realistische levertijden opgeven

Adri

De enige shop waar ik dit artikel kon bestellen

Eef en Rita Kruit

Simpel besteld en snel geleverd

Snelheid

Gene

Hans

Snel en veel keuze

Als jehet merk niet van de velg niet weet kan je toch met de maten van de velg hoogte en breedte van het profiel met soms een tekening er bij en dan is het duidelijk om de juiste velg te vinden. Als jehet merk niet van de velg niet weet kan je toch met de maten van de velg hoogte en breedte van het profiel met soms een tekening er bij en dan is het duidelijk om de juiste velg te vinden.

Niet altijd zit er een tekening bij van de doorsnede van de velgdoorsnede.

Rudi

Product is zoals omschreven

Levertijd

huijberts

Snel geleverd

levering en prijs

Hans

Levertijd is niet “geleverd” maar “ligt klaar voor verzending”.

Assortiment

De vermelde levertijd is niet de tijd dat het bestelde geleverd wordt maar de hoeveelheid tijd nodig om een melding aan PTT post te doen dat zij het pakket kunnen ophalen. Dus niet 2 dagen... De vermelde levertijd is niet de tijd dat het bestelde geleverd wordt maar de hoeveelheid tijd nodig om een melding aan PTT post te doen dat zij het pakket kunnen ophalen. Dus niet 2 dagen levertijd maar een week!

Ms

Holland Bikeshop

Redelijke prijzen

Al's demand een heel due spatbord van meer dan 50 euro bested, is het fijn als het bevestigingsmateriaal erbij geleverd wordt. Gaat om 7 schroefjes dat zijn de kosten niet.