Thierry

Korting voor veel afnemers

Eric

Aankoop onderdelen

Veel materiaal

Als iets verkocht wordt zonder bevestigingsmateriaal (clips, etc) voorzie dan ook de info waar het te vinden en niet alleen te tekst, dat die bevestiging net geleverd wordt

Jerry Fürrer

Door de drukte wordt er wel eens wat vergeten door te geven mailen heb dit bedrijf wel 4 keer in een week gebeld en op een dag wel 2 keer

Lang laten wachten in de wachtrij

Materialen die ik retour wil sturen moet je zelf voor betalen en er staat op de website dat je geen reden hoeft op te geven dus wel jullie willen alles weten waarom

Angelo Lamia

Ik kreeg de remhendels van de verkeerde kleur. Ik heb gevraagd om terug te keren, maar geen reactie

niemand

Evert Waldus

Prima en snelle levering

Mooie en duidelijke website

Nicosbikeshop

Top

Gewoon doen wat ze beloven

van Rossen

Ik had meerdere lagerkogeltjes nodig. Door mobiel internetten waarschijnlijk iets mis gegaan met de aantallen. Het staat bij de kogeltjes dat je ze per stuk bestelt. Bij het afrekenen heb ik dat... Ik had meerdere lagerkogeltjes nodig. Door mobiel internetten waarschijnlijk iets mis gegaan met de aantallen. Het staat bij de kogeltjes dat je ze per stuk bestelt. Bij het afrekenen heb ik dat blijkbaar niet meer gecontroleerd dus mijn eigen fout dat ik een zending kreeg met van iedere maat kogel 1 stuks.
Bij een betere service had ik liever een vraag gehad of dit echt klopte. Nu was ik voor een paar kogeltjes 2x de verzendkosten kwijt.

Aardige keuze

Snappen wat er verzonden wordt ipv precies doen wat er op de bestelling staat.

ke

netjes ingepakt